سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 12265
همزمان با هفته منابع طبیعی

33 پروژه و سازه عمرانی در قم بهره برداری می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از بهره برداری از 33 پروژه و سازه عمرانی در این استان همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.
33 پروژه و سازه عمرانی در قم بهره برداری می شود
به گزارش قم نیوز، احمد عفتان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته منابع طبیعی، منابع طبیعی، سرمایه ملی است بیان کرد: برنامه های هفته منابع طبیعی از روز ۱۵ اسفند ماه همزمان با روز درختکاری آغاز می شود.

وی ادامه داد: در روز ۱۵ اسفند ماه که روز درختکاری است در شهرک صنعتی قنوات با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان قم سه و نیم هکتار فضای سبز در این منطقه احداث می شود.

وی گفت: در این هفته نزدیک به ۹۰ هزار اصله نهال میان اماکنی مانند کارخانه، بیمارستان، مدارس و غیره توزیع می شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از ۳۳ پروژه و سازه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال از دیگر برنامه های هفته منابع طبیعی است.

وی ادامه داد: از میان این پروژه ها، ۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال از محل اعتبار مقام معظم رهبری به بهره برداری می رسند.

وی اضافه کرد: ۲۷ پروژه مربوط به پروژه های آبخیزداری و ۶ پروژه مربوط به توسعه فضای سبز است.

برگزاری برنامه های آموزشی برای نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز
عفتان بیان کرد: برنامه های آموزشی به صورت تئوری و عملی برای نزدیک به ۷۰۰ نفر از دانش آموزان در راستای طرح همیاران طبیعت با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری انجمن های غیر دولتی برگزار می شود. و برای شرکت کنندگان کارت شناسایی صادر می شود.

هفته منابع طبیعی از روز ۱۵ اسفند ماه تا ۲۱ اسفند ماه را شامل می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcft0dy.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما