چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 12283
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد

کاهش 82 درصدی جرائم خشن در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم از کاهش 82 درصدی جرائم خشن مانند قتل و آدم‌ربایی در قم خبر داد.
کاهش 82 درصدی جرائم خشن در قم
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: فعالیت در نیروی انتظامی از نظر تنوع، تعدد و حساسیت با سازمان‌های دیگر متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ مأموریت رسمی قانونگذار به نیروی انتظامی واگذار کرده و در این فعالیت‌ها سینه به سینه با مردم در ارتباط است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم عنوان داشت: اکثر مأموریت‌های پلیس در کشورهای دیگر سخت‌افزاری است که با ابزارها، اسلحه، امکانات و تجهیزات مأموریتش را انجام می‌دهد ولی در کشور انقلابی و اسلامی ما بیشتر با بهره‌گیری از ارزش‌های دینی کار این نهاد پیش می‌رود.

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم آموزش‌های نیروی انتظامی روز به روز در درون مجموعه روزآمد شود و افراد سالم و کارآمد تربیت شوند به طوری که حقوق شهروندی و حفظ کرامت مردم در دستور کارشان باشد تا اعتماد مردم را به دست آورند و از ظرفیت مردمی استفاده کنند.

مجتبایی با اشاره به تغییر شرایط کنونی و سرعت انتقال اخبار و اطلاعات گفت: امروز سارقان پشت کامپیوتر حساب مردم را خالی می‌کنند بنابراین پلیس باید روزآمد باشد و با علم و افزایش دانش خود نسبت به برخورد با جرایم به صورت پیشتاز عمل کند.

وی با بیان اینکه روز به روز مکاتب جدید و نوپدید عقیده جهانیان را هدف می‌گیرند ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های دینی، علمی، امکانات و تجهیزات جدید این مسئولیت را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم به حساسیت‌های این شهر اشاره کرد و افزود: اکنون چشم جهان به قم دوخته شده و اگر قم بتواند به درستی در خود امنیت ایجاد کند می‌تواند یک الگو باشد و اگر امنیت در قم وجود نداشته باشد بدبینی نسبت به کل کشور ممکن است به وجود می‌آید.

وی یادآور شد: کلاس‌ها و دوره‌های مختلف برای تربیت نیروها برگزار شده است و برگزاری این دوره‌ها سبب کاهش جرایم بین کارکنان نیروی انتظامی شده است.

مجتبایی با ذکر آماری در خصوص کاهش میزان وقوع جرائم عنوان داشت: جرائم خشن مانند قتل و آدم‌ربایی ۸۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfm0dy.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما