يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 12401
مدیر امور مجلس سازمان شهرک‌های صنعتی کشور:

قم یکی از خوشه‌های موفق صنعتی کشور است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: استان قم یکی از خوشه‌های موفق در سطح کشور بوده و دارای هفت شهر و چهار ناحیه صنعتی است.
قم یکی از خوشه‌های موفق صنعتی کشور است
به گزارش قم نیوز، علیرضا امینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم که در مجتمع فرهنگی شکوهیه برگزار شد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید به صورت عام به تولیدکنندگان توجه شده و در بخشی دیگر باید به تولیدکننده در بدنه دولت توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستری آماده و امن برای صنعت‌گر از جمله فعالیت‌ها و وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است و این نگاه فضا را برای صنعت‌گر آماده می‌کند.

مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به راه‌اندازی کلینیک‌های صنعتی گفت: این کلینیک‌ها با کمک سیستم آموزش عالی کشور راه‌اندازی شده ولی به طور طبیعی نیاز به مراجعه به این حوزه‌ها داریم.

وی یادآور شد: وظیفه ماست که وظایف خود را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری سرعت ببخشیم تا به اهداف عالی خود برسیم.

امینی خاطرنشان کرد: ۱۲۲ تصفیه خانه در سطح کشور داریم که از این تعداد دو تصفیه‌خانه در استان قم است که مسئله نشان‌دهنده جایگاه و تلاش مدیران صنعت است.

وی با بیان اینکه استان قم یکی از خوشه‌های موفق در سطح کشور است گفت: این استان دارای هفت شهرک صنعتی و چهار ناحیه صنعتی است و استانی موفق در عرصه صنعت محسوب می‌شود.

مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور یادآور شد: ایجاد شهرک صنعت نشر و چاپ ایده‌ای بزرگ بود و باید این ایده با راه‌اندازی بخش دانشگاهی و علمی تکمیل شود.

وی با اشاره به راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات در استان قم گفت: این اقدام در راستای به روز رسانی تجهیزات بخش صنعت صورت گرفته ولی اگر یاری صنعت‌گران و همت بخش‌های صنعت نباشد سرعت رسیدن صنعت به مقصد اصلی کند می‌شود.

امینی خاطرنشان کرد: کمترین آسیب را در بخش صنعت استان قم شاهد بودیم و این امر به دلیل تیم خوب همکاران در قم است که همسو، همراه و آگاه به صنعت هستند.

مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیر عامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: عضویت در کمیته ارزیابی و نظارت، مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشاور امور استان‌ها و مجلس از سمت‌های مهندس فرشچی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیر عامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از بدنه صنعت بوده و دردشناس صنعت است و در پایین‌ترین سطوح تا بالاترین جایگاه‌ها با صنعتگر درگیر است و بدون تردید مسیر مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم توسط مدیرعامل جدید ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchzknz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما