يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 12407
منبع : قم نیوز
استاندار قم:

مدیر کم کار در حوزه اشتغال باید خداحافظی کند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: در بحث اشتغال و تولید با هیچ کس تعارف نداشته و هر مدیری که نمی‌تواند در این زمینه فعال باشد باید برود.
مدیر کم کار در حوزه اشتغال باید خداحافظی کند
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که به منظور بررسی عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان در حوزه اشتغال تشکیل شده بود، گفت: برخی دستگاه‌ها در زمینه اشتغالزایی عملکرد رضایت بخشی دارند و جای تقدیر دارد، اما برخی سازمان‌ها باید تلاش بیشتری در این عرصه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال و تولید با هیچ کس تعارف نداشته و هر مدیری که نمی‌تواند در این زمینه فعال باشد باید برود، گفت: این حوزه مهم اقتصادی نیازمند مدیرانی پر تلاش و کارآمد است.

استاندار قم با قدردانی از کمیته امداد خمینی(ره) از دستگاه‌های پیشتاز در ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات اشتغال زایی در استان اظهار داشت: تعهد کمیته امداد تا آخر سال ایجاد ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی است که تاکنون توانسته بیش از ۲ هزار و ۳۵۳ نفر را حمایت شغلی کند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان با تاکید بر اینکه اشتغال زایی زیر ۹۰ درصد مطلوب استان نیست، گفت: دستگاه‌ها باید در فرصت باقی‌مانده از سال به تعهدات خود عمل کنند.

پیریایی به مشکل کمبود نیروی انسانی در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: واحدهای صنعتی زیادی در حال حاضر به دنبال یافتن نیروی کار مورد نیاز هستند که باید از طریق دستگاه‌های متولی این نیاز برطرف شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش هدفمند در راستای رونق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: اشتغالزایی به عنوان یک هدف مقدس باید رویکرد همه سازمان‌ها باشد و در این زمینه از همه ظرفیت‌ها و داشته‌ها استفاده شود.

استاندار قم همچنین از تصویب طرح‌های اشتغالزایی در این جلسه خبر داد و گفت: ۳۵ طرح کارآفرینی با ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال با میزان اشتغال زایی ۶۰۸ نفر به تصویب رسید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd5o0f.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما