چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 15480
در جشنواره کارآفرینان برتر استان قم:

کارآفرینان برتر قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر که زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کارآفرینان برتر قم تجلیل شدند

به گزارش قم نیوز، هشتمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان قم که ثبت نام آن از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت با معرفی برترین‌های کارآفرینی در استان قم به کار خود پایان داد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.karafarinanebartar.ir حضور خود را برای شرکت در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات اعلام کردند.

این جشنواره با هدف تحقق بخشیدن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت خودباوری، روحیه کار جمعی، ابتکار و اهتمام به ارتقای کیفیت تولید و همسو با اجرای موارد مندرج در سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه در استان قم برگزار شد.

ترویج و توسعه کارآفرینی، فراهم کردن بستر لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های کارآفرینی، برجسته کردن جایگاه رفیع کارآفرینان در جامعه، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود.

نوآوری و ابداع، تعداد اشتغالزایی و رضایت‌مندی شاغلان، میزان درآمد و سود ریسک‌پذیری از جمله موارد امتیازدهی برای انتخاب نفرات برتر در این جشنواره محسوب می‌شد.

محمد بختیاری، حسین عبدالحی، محمد افرادی، وحید آشتیانی، حبیب‌الله حسنی، وحید کریمی، زهرا ابوالقاسمی، حسین جهانگیریان و مهدی ابراهیمی داوران این جشنواره بودند که به صورت جدی و با دقت به داوری در این جشنواره پرداختند.

در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان قم که با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن بعثت سازمان جوانان برگزار شد، حمیدرضا عالمی آرانی از شرکت اطلسان پارسی، احمد مقدم از شرکت گلدوز پلیمر و یاسر امامی میبدی از شرکت رایان پژوهان کهربا به عنوان کارآفرینان برتر در بخش صنعت معرفی شدند.

همچنین در ادامه این مراسم از اعظم علی‌اکبری از شرکت ورمی کمپوست و ابوالفضل امینی از شرکت کشت و دام محمود به عنوان برترین‌های کارآفرینی در بخش کشاورزی تقدیر شد.

سعید کریمخانی زندی از شرکت پرتو نگاری صدرا، سید مجتبی رضوی از شرکت هم‌اندیشان مشاور و سید رضا طباطبایی نیز از مرکز ناباروری استان قم به عنوان نفرات برتر در بخش خدمات تجلیل شدند.



انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdchvknz.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما