چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 1264
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد:

پیشرفت 80 درصدی بیمارستان امام رضا(ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم از پیشرفت 80 درصدی بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی در قم خبر داد.
پیشرفت 80 درصدی بیمارستان امام رضا(ع) در قم
به گزارش قم نیوز، محمدتقی موحدی‌لنکرانی با اشاره به پروژه احداث بیمارستان امام رضا(ع) اظهار کرد: این بیمارستان در کیلومتر چهار جاده سلفچگان واقع شده و در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع، زیربنای ۲۲ هزار متر و پنج طبقه در حال احداث است.

وی با اشاره به آغاز پروژه بیمارستان امام رضا(ع) از سال ۸۶ گفت: این پروژه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با کارشناسی صورت گرفته و بناست فضای فیزیکی این بیمارستان بر اساس قرار داد پیمانکار با شرکت خانه‌سازی تامین اجتماعی بهمن ماه امسال تحویل داده شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: مسئله مسیر و راه این پروژه یکی از ضروریات بوده که برای این پروژه به حمایت‌های اداره‌کل راه و ترابری و شهرداری نیاز است.
وی ادامه داد: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان برای این پروژه و ۵۴۰ میلیون تومان برای انعقاد قرارداد آب این پروژه هزینه شده است.

موحدی‌لنکرانی عنوان کرد: بخش‌های مختلف تخصصی، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو و جراحی در این بیمارستان تعبیه شده است.

وی به زمان بهره‌برداری از پروژه بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: این بیمارستان در صورت تامین منابع مالی و همکاری دست‌اندرکاران، استانداری، سازمان آب و فاضلاب، راه و ترابری و شهرداری خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه بیمارستان بر اساس بودجه اختصاصی سازمان تامین اجتماعی احداث می‌شود، گفت: روز به روز به آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی افزوده می‌شود و احداث بیمارستان برای خدمت‌رسانی به مردم ضروری است.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdce.p8zbjh8we9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما