دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 6134
دردهه فجر امسال انجام می شود؛

افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان قم از بهره برداری بیمارستان تامین اجتماعی قم همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.
افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی قم
به گزارش قم نیوز، محمدتقی موحدی لنکرانی در خصوص روند عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم اظهار داشت: در حال حاضر این بیمارستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در ادامه با اشاره به زمان اتمام این پروژه گفت: بر اساس اعلام پیمانکاران این پروژه با تامین منابع مالی، این بیمارستان همزمان با دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان قم در خصوص تامین منابع مالی این پروژه یادآور شد: در ابتدا بودجه ای معادل ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان برآورد شد که از این میزان تا کنون ۱۸ میلیارد تومان صرف شده است.

وی افزود: برای اتمام و تجهیز این بیمارستان ۱۲ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

بر پایه این خبر، در آخرین اظهار نظر مدیر درمان تامین اجتماعی قم و بر اساس خبر منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی تامین در اسفندماه سال ۹۰، دکتر موحدی لنکرانی با اشاره به پروژه در حال ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی قم، میزان پیشرفت آن را ۸۰ درصد عنوان و زمان بهره برداری از آن را در صورت تامین منابع لازم در خرداده ماه ۹۱ اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است‏، کلنگ ساخت بیمارستان تامین اجتماعی قم در سال ۸۶ و به دست آیت الله العظمی مکارم شیرازی به زمین زده شد و از آن زمان هر بار وقتی برای افتتاح آن وعده داده شده که به دلیل مشکلاتی از جمله مشکل راه دسترسی و عدم تامین زیرساخت هایی همچون آب و برق به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.mdviw6dyjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما