يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 12869
12 روز تا مصاف با فولاد خوزستان

آسیایی شدن از دسترس صبا خارج شده است

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در حالی که دیگر شانسی برای آسیایی شدن ندارد در فکر توقف شاگردان فرکی، برای مصاف با فولاد خوزستان آماده می شود.
آسیایی شدن از دسترس صبا خارج شده است
به گزارش قم نیوز، انگیزه بازیکنان صبای قم را در دیدارهای باقی مانده لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور تلاش برای رسیدن به مکان های بالای جدول رده بندی است تا صبا هفت دوره از ۹ دوره حضورش در لیگ برتر در جمع شش تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

صبای قم که از سال ۱۳۸۳ وارد رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شده است به غیر از دو دوره لیگ برتر که در جدول سیزدهم و دهم شده است، در سایر دوره ها هیچگاه از رده ششم پائین نیامده و در مجموع یکی از تیم های با سابقه و توانمند لیگ برتر محسوب می شود.

صبای قم بعد از پیروزی دلچسب خانگی برابر تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان، به وضعیت خود سر و سامان بخشید و هم اکنون شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به یکی از سکوهای بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد اما این تیم بختی برای صعود به لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نخواهد داشت.

تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می شود که این تیم از انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از هفته سی و یکم این رقابت‌ها برخوردار است.

پیروزی در دیدار هفته سی ام مسابقات لیگ برتر مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از آن نتایجی بود که صبا بیش از هر هفته دیگر به آن نیاز داشت و اکنون شرایط بسیار خوبی برای رسیدن صبا به مکان های هفتم و ششم جدول رده بندی مهیا شده است.

بازیکنان صبای قم در دیدار با تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بسیار خوب ظاهر شدند و در حالی که ۹ نفره هم بودند توانستند باخت یک بر صفر در نیمه نخست را جبران کرده و با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود عبور کرده و نهمین پیروزی این فصل را کسب کنند.

برتری در آن مسابقه صبا را از منطقه خطر جدول رده بندی لیگ برتر جدا کرد و این تیم حالا بدون اینکه به سقوط به دست پائین تر فکر کند با فراغ بال و آسودگی خاطر در این فکر است که تیم های بالاتر از خود نظیر مس کرمان، راه آهن شهرری و پرسپولیس تهران را جا گذاشته و به رده ششم برسد.

دستیابی صبا به رده های اول تا پنجم تقریبا غیر ممکن است مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد و صبا بتواند به رده پنجم برود در حالی که صبای قم در دیدار با فولاد خوزستان روز شانزدهم شهریور ماه باید ابتدا این تیم را که هم اکنون در مکان چهارم است متوقف کند.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب ۴۰ امتیاز از ۳۰ مسابقه در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ایستاده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf1cdy.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما