پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 12984
مظفري عنوان كرد:

نصب 300 بنر اطلاع رساني و خوش آمد گويي در منطقه هفت قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم با اشاره به فعاليت‌هاي نوروزي اين منطقه از نصب 300 بنر اطلاع رساني و خوش آمد گويي به زائران در اين منطقه از قم خبر داد.
علیرضا مظفری شهردار منطقه 7قم
علیرضا مظفری شهردار منطقه 7قم
به گزارش قم نیوز، عليرضا مظفري با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه هفت شهرداري اظهار داشت: در بخش‌هاي عمراني كارهايي از قبل همچون احداث رمپ زائر و آماده سازي ورودي و خروجي پاركينگ زائر صورت گرفت.

وي بيان كرد: همچنين معبر زينبيه حد فاصل خيابان ايستگاه تا پل شهيد مصطفي خميني بازگشايي شد كه جدول‌گذاري آن در حال انجام است.

شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: جدول گذاري خيابان دورشهر محور غرب به شرق و بهسازي جوي آب خيابان دورشهر انجام شده است.

وي همچنين از تهيه و توزيع ۳۰۰ بنر خوشامدگويي به زائران نوروزي و اطلاع رساني در راستاي جلوگيري از نصب چادر در هسته مركزي شهر خبر داد و گفت: از ابتداي نوروز رفت و روب سطح منطقه روزانه به متراژ يك ميليون و ۱۰۰ هزار متر مربع توسط پرسنل شهرداري انجام مي‌شود.

مظفري اظهار داشت: روزانه ۴۵ تا ۵۰ تن زباله از سطح منطقه جمع آوري مي‌شود مضافا بر اينكه روشنايي بلوار زائر، زيباسازي زير صحن جوادالائمه و روشنايي مسير ورودي پاركينگ زائر را براي استفاده بهتر زائران انجام داديم.

وي همچنين با اشاره به فعاليت ستادهاي نوروزي ۱ و ۲ به صورت شبانه روزي براي راهنمايي زائران گفت: در ايام نوروز عوامل سد معبر به صورت سه شيفت فعال هستند كه در هر شيفت ۲۵ نفر فعاليت مي‌كنند.

شهردار منطقه هفت قم رنگ آميزي بلوار زائر، احداث مسير ويلچررو در خيابان‌هاي حضرتي، ارم و صحن امام خميني(ره) و معرفي بوستان‌ها به زائران از طريق چاپ و توزيع بروشور را از ديگر اقدامات شهرداري در ايام نوروز برشمرد.

وي همچنين از جمع آوري ۷۰۰ چادر نصب شده در خيابان اراك خبر داد و گفت: زائران براي اسكان و نصب چادر به بوستان هاي منطقه راهنمايي شدند.

مظفري بيان كرد: به منظور لكه گيري خيابان‌ها به ويژه اطراف حرم مطهر ۶۰۰ تن آسفالت از ابتداي نوروز توزيع شده است.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcdon0f.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما