شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 13039
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم خبر داد:

انجام بيش از 120 مورد بازرسي از مراكز بهداشتي و درماني

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم از انجام بيش از 120 مورد بازرسي از مراكز بهداشتي و درماني در ايام نوروز خبر داد.
دانشگاه علوم پزشکی استان قم، نوروز92
دانشگاه علوم پزشکی استان قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، محمود پرهام با اشاره به روند خدمات رساني مراكز بهداشتي و درماني استان به زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت سلام الله عليها اظهار داشت: مراكز بهداشتي و درماني فعال در سطح استان در ايام نوروز همچنان روند خدمات رساني به مردم و زائرين نوروزي را انجام مي‌دهند.

وي با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهاي درماني و مطب پزشكان در ايام نوروز تصريح كرد: تيم‌هاي بازرسي دانشگاه به طور مستمر در ايام نوروز بر روند فعاليت‌هاي مراكز درماني و مطلب‌ها نظارت مي‌كنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از ارزيابي روند فعاليت‌هاي مراكز بهداشتي و درماني خبر داد و افزود: طبق برنامه زمان‌بندي تعيين شده براي فعاليت مراكز بهداشتي و درمان، روند خدمات رساني آنها ارزيابي مي‌شود.

وي از انجام بيش از ۱۲۰ مورد بازرسي از مراكز بهداشتي و درماني، آزمايشگاه‌ها، مراكز ترك اعتياد و مطب‌هاي سطح استان خبر داد و گفت: تاكنون روند خدمات رساني به زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت سلام الله عليها مطلوب بوده است.

پرهام ابراز اميدواري كرد روند بازرسي از مراكز بهداشتي درماني استان تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه يابد و افزود: مراكز بهداشتي و درماني، مراكز ترك اعتياد و‌ آزمايشگاه‌هاي سطح استان به طور مستمر بازديد مي‌شوند تا خدمات شايسته‌اي تا پايان تعطيلات به شهروندان و مسافران نوروزي داشته باشيم.



انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcf1xdy.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما