يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 13056
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم:

جان‌باختگان در تصادفات به 5 نفر رسید

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی اورژانس 115 قم 1860 نفر بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس 115 بهره مند شده اند.
مهدی فراهانی ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم، نوروز92
مهدی فراهانی ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به فعالیت های مرکز اورژانس ۱۱۵ قم در طرح نوروزی سال جدید گفت: طرح نوروزی از ۲۶ اسفند آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای این طرح تا صبح روز هفتم فروردین از مجموع ۱۲۸۷۰ تماس تلفنی با ۱۱۵ قم ۱۸۰۶مأموریت انجام شده است، یادآور شد: در این مدت ۱۸۶۰ نفر بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه در این مدت ۶۵۹ فقره تصادف جرحی رخ داده است خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵۴۳ فقره تصادف در شهر قم رخ داده که ۶۱۶ مجروح برجای گذاشته است که ۲۳۲ نفر به صورت سرپایی درمان شده و۳۸۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی جان‌باختگان در حوادث داخل شهر را دو نفر اعلام کرد و از ۱۱۶ تصادف جاده‌ای با ۱۷۴ مجروح خبر داد و اظهار كرد: از این تعداد مجروح ۲۳ نفر درمان سرپایی و ۱۴۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند که متاسفانه در این حوادث نیز دو نفر در دم جان سپرده‌اند و یک نفر نیز در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده از دنیا رفت.

فراهانی در پایان ابراز داشت: تا کنون ۶۸۹ نفر از خدمات درمانی ایستگاه سلامت مرکز اورژانس ۱۱۵ قم بهرمند شده‌اند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcep78z.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما