پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 1307
شهرداری قم:

ملت در 13 آبان به شیطنت‌های استکبار پاسخ می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری قم به مناسبت 13 آبان با صدور بیانیه‌ای بر مشارکت مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد.
ملت در 13 آبان به شیطنت‌های استکبار پاسخ می‌دهند
به گزارش قم نیوز، یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ ایران و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های پربار ایمان، فتوت، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای افکند.

در آغازین سال‌های حاکمیت جمهوری اسلامی همان پیر فرزانه بود که حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر، تایید فرموده و آن را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب بهمن ۵۷ دانست.

جنبش دانشجویان پیرو خط امام سبب شد صدای آزادیخواهی و استکبار ستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین بود که سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: ملت ایران نیز در طول ۳۰ سال گذشته همواره با گرامیداشت ۱۳ آبان به عنوان روز عظمت ملت و شکسته شدن هیبت استکبار جهانی کوشیده است جواب یاوه‌گویان و زورگویان را در محروم ساختن ملت ما از حق و حقوق خود بدهد و به شیطنت‌های استکبار جهانی نیز پاسخی قاطع و کوبنده داده باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: شهرداری قم ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای ۱۳ آبان با دعوت از ملت همیشه در صحنه و حزب‌اللهی استان قم برای حضور آگاهانه در راهپیمایی این روز از تمام اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و قشر فرهیخته جامعه با حضور گسترده پاسخی دندان‌شکن به دشمنان خارجی و برخی حرکت‌های مذبوحانه داخلی خواهند داد و ثابت خواهند کرد همچنان در مسیر انقلاب، آرمان امام، شهدا و ملت توفنده و بالنده حضور دارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.xqsa2bq1mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما