پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 13130

توقیف بیش از 11 تن مواد غذائی غیر بهداشتی

قم نيوز : قم نیوز: در طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از 11 تن مواد غذائی غیر بهداشتی کشف و توقیف شد.
بازرسی مواد غذایی ، نوروز 92
بازرسی مواد غذایی ، نوروز 92
به گزارش قم نیوز، رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده تا پایان ۱۳ فروردین امسال گفت: بازرسان و کارشناسان این مرکز در این مدت ۶ هزار و ۸۳۹ بار از مرکز بین راهی، واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان بازدید کردند که ۵ هزار و ۲۷۹ مورد آن متعلق به واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی، ۶۲۰ مورد اماکن عمومی و۹۴۰ مورد اماکن بین راهی بوده است.

دکتر مجید محمدیان افزود: در این مدت ۵۹ واحد غیر بهداشتی تعطیل و ۱۵۳ متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی همچنین از کشف و توقیف ۱۱ هزار و ۱۷۵ کیلوگرم مواد غذايي فاسد خبر داد و گفت: از این میزان ۲ هزارو ۳۲۱ کیلوگرم ماده غذائی فاسد معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه در طرح بسیج سلامت نوروزی ۷ تیم بازرسی بهداشت محیط و دو اکیپ ستادی در مجموع با۴۸ نفر از پرسنل تمامی مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی را بازرسی می کنند گفت: برنامه بازرسی به صورت مستمر در تمام ایام و روزهای تعطیل انجام می شود.

دکتر محمدیان تصریح کرد: این اکیپ ها موظفند پوشش نظارتی کامل را بر اماکن اقامتی و بین راهی و مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی بخصوص مراکز واماکن حساس داشته باشند.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، مسافرین و زائرین کارکنان حوزه بهداشت استان قم در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۶۶۰۶۰۵۱-۰۲۵۱ و در تهران باشماره های۶۶۷۶۰۴۳۶، ۶۶۷۶۰۴۳۷-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شکایات بهداشت محیطی هستند.

انتهای پیام/119/


https://qomnews.ir/vdchvznz.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما