يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 13216
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم عنوان کرد:

تلاش برای انعکاس مطلوب عملکرد مدیریت شهری در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: تلاش ما انعکاس مطلوب عملکرد و اقدامات مدیریت شهری قم در رسانه ها در ایام نوروز بود.
علی حاج رضا، نوروز92
علی حاج رضا، نوروز92
به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا با اعلام این خبر اظهار داشت:به منظور اطلاع رسانی مطلوب و مناسب اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در ایام نوروز، ستاد اطلاع رسانی شهرداری کلانشهر قم در اواخر اسفند ماه سال گذشته تشکیل شد.

وی افزود:این ستاد فعالیت خود را از ۲۷اسفندماه سال گذشته با رویکرد اطلاع رسانی شفاف به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) آغاز کرد و تا۱۷فروردین ماه سال۹۲ با تولید و انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه مدیریت شهری در ایام نوروز به کار خود ادامه داد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اذعان داشت : در این مدت۲۰روزه حدود۱۵۰خبر از عملکرد شهرداری قم در ایام نوروز تهیه و در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

حاجی رضا با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی شهر نیوز در این ایام تصریح کرد:۱۵۰خبر کوتاه از طریق این سامانه برای مدیران کشوری، استانی، و شهری ارسال گردید.

حاجی رضا با بیان اینکه در ستاد اطلاع سانی شهرداری قم۶خبرنگار و ۲عکاس خبری به مدت۲۰روز فعالیت داشتند؛افزود: انعکاس اخبار و مصاحبه های تولید شده حدود۸۰۰مورد بوده که از طریق بیش از۱۵رسانه منتشر گردید.

وی تصریح کرد:تعداد۴۰مورد ارتباط رادیویی مدیران شهری با صدای مرکز قم،پخش ۳مورد گزارش خبری از سیمای مرکز قم،تهیه و ساخت گزارش تصویری و مستند از عملکرد شهرداری قم در ایام تعطیلات و ساخت و پخش ۳۰دقیقه برنامه مستند پروژه های عمرانی شهر قم از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران بخشی از اقدامات ارتباط رسانه ای اداره کل روابط عمومی شهرداری قم در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اذعان داشت:هماهنگی لازم با صدا و سیمای مرکز قم جهت حضور شهرداران مناطق هشتگانه و مدیران شهرداری در ۱۵برنامه۲۰دقیقه ای با عنوان عیدی و تهیه ۱۵مورد گزارش و پخش در سیمای مرکز قم در این مدت انجام شد.

وی با تآکید بر موفقیت سامانه پیامکی شهرنیوز در خصوص اطلاع رسانی اقدامات نوروز به مسئولین کشوری و استانی در ایام نوروز خاطرنشان کرد:در این مدت نسبت به راه اندازی سامانه پیامکی شهر نیوز اقدام نموده و نسبت به تولید و ارسال۱۵۰عنوان خبر کوتاه به صورت پیامک برای ۹۰۰نفر از مدیران کشوری،استانی و شهری اقدام شد.

حاجی رضا به تهیه ۲۵مورد گزارش تصویری و انعکاس آن در سایت های خبری در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت:بیش از۱۰۰۰دقیقه فیلم و ۵۰۱۶فریم عکس از اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بخشی از اقدامات اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم می باشد.

وی با اشاره به چاپ ۵۰۰هزار نسخه نقشه راهنمای زائر و چاپ و نصب۲۶۰۰متر مربع بنر اطلاع رسانی در سطح شهر قم با موضاعات مختلف اعم از خیرمقدم به زائرین،شعار سال۹۲،ایام فاطمیه،راهنمای زائرین و غیره؛افزود:درج مرتب و مستمر اخبار بر روی پرتال و همچنین ایجاد بخش ویژه راهنمای زائرین بر روی پرتال شهرداری قم نیز در ایام نوروز صورت گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه در ایام نوروز امسال۱۷۰نفر روز در اداره کل روابط عمومی و بین الملل به صورت کشیک فعالیت داشتند؛گفت:برای اولین بار در ایام نوروز تور قم گردی را با همکاری دانشجویان رشته گردشگری مرکز علمی و کاربردی سازمان گردشگری با حضور۱۵۲۰نفر گردشگر و با همکاری۷نفر راهنمای گردشگری و بازدید از۱۰مکان سیاحتی و زیارتی برگزار نمودیم.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcceiqs.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما