دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 13238

کسب رتبه برتر درستاد تسهیلات نوروزی توسط جمعیت هلال احمر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: با سعی و تلاش و همکاری صمیمانه امدادگران – جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در ستاد تسهیلات نوروزی ،این جمعیت رتبه برتر را در میان دیگر دستگاههای خدمات رسان استان کسب نمود.
کسب رتبه برتر درستاد تسهیلات  نوروزی توسط جمعیت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز، در نخستین جلسه شورای اداری استان قم که شنبه شب به ریاست کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و با حضور معاونان ، شهردار قم، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیران کل ادارات دولتی، رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان قم و جمعی از مسئولان و مدیران استان برگزار شد،حاجی ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم لوح تقدیر را دریافت نمود.

در این جلسه ، استاندار قم با اهدای لوح از زحمات رئیس ستاد تسهیلات نوروزی - نیروی انتظامی- جمعیت هلال احمر - میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری- شهرداری قم تقدیر و تشکر نمودند.
در متن این لوح آمده است:
جناب آقای حاجی ظهیری
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و عضو فعال کمیته امدادی ستاد تسهیلات نوروزی استان بی تردید توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است و اگر این خدمتگزاری بی منت در شهر مقدس قم و در راستای میزبانی و شادی دل زوار و مسافرانی باشد که بهترین ساعات و ایام خود را در جوار کریمه اهل بیت (س) مهمان ما هستند .افتخار مضاعفی است که باید قدردان آن بود
در سال مزین به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بدینوسیله همراهی و حضور ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان را در برنامه های ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سال۹۲ را ارج نهاده و به پاس قدردانی از تلاش و جدیت در ارائه خدمات ارزنده نوروزی و ایجاد بسترهای میزبانی شایسته ، این لوح تقدیم حضورتان میگردد.
امید است با استعانت از ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زیر سایه ولایت مطلقه فقیه ،همواره در خدمت به زوار و مجاورین حرم نورانی حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcg7x9q.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما