چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 13284
مديركل كميته امداد قم عنوان كرد:

اهتمام جدي به تغذيه و سلامت خانواده‌هاي زير پوشش

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از اهتمام جدي اين نهاد به تغذيه و سلامت خانواده‌هاي زيرپوشش كميته امداد امام خميني خبر داد.
اهتمام جدي به تغذيه و سلامت خانواده‌هاي زير پوشش
به گزارش قم نیوز، ، عبدالله جلالي همزمان با گراميداشت آغاز هفته سلامت و روز جهانی بهداشت با بيان اينكه ارتقاء سطح بهداشت و حفظ مستمر سلامت مددجویان زيرپوشش بر عهده این نهاد است، اظهار داشت: اين نهاد سال گذشته اقدام به تهیه و توزیع کارت‌های اعتباری ویژه مواد غذایی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه برای خانواده ۱۱۰۰ کودک استان كرد.

وي افزود: علاوه بر اين بالغ بر ۳ میلیارد ریال مواد غذایی از جمله غلات و حبوبات، لبنیات، مواد پروتئینی و گوشت براي استفاده كودكان و خانواده‌هاي زير پوشش تهيه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم آموزش را یکی از ارکان مهم بهداشت و سلامتی افراد خواند و گفت: در سال گذشته به طور میانگین هر ۱۵ روز برای ۱۱۷۹ مددجو کلاس‌های آموزشی از جمله آشنایی با انواع بیماری‌ها و پیشگیری از آنها، پیشگیری از اعتیاد و تغذیه سالم توسط اساتید مرکز بهداشت استان برگزار شد.

وي با تاكيد بر ضرورت تأمین بهداشت در روستاها گفت: احداث، مرمت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و حمام منازل مددجویان روستایی از گام‌های زیربنایی این نهاد در راستاي سلامت مددجویان روستاهای قم بوده است.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdchkinz.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما