پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 13296
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان كرد:

مشاركت در ترویج فرهنگ سلامت امری ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مشاركت در ترویج سلامت به عنوان یكی از مولفه‌های اساسی جامعه امروز مطرح است.
حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار، نوروز92
حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در نشست تجلیل از حامیان عرصه سلامت كه همزمان با هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشكی قم برگزار شد اظهار داشت: در بخش بهداشت و خدمات پزشكی و سلامت در استان قم رشد فزاینده‌ای داشتیم به گونه‌ای كه با استان‌های بزرگ كشور رقابت كرده و حتی بارها در این زمینه تقدیر شدیم.

وی تصریح كرد: ترویج سلامت مسئله حیاتی و جزو حقوق مسلم آحاد جامعه است بنابر این نیازمند مشاركت همه جانبه سایر دست‌اندركاران و مرتبطین با جامعه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و خدماتی حوزه سلامت در قم گفت: پیشرفت‌های كشور در حوزه سلامت به اندازه‌ای است كه در برخی موارد از خارج از كشور مراجعه كننده داریم.

وی با اشاره به مراجعین خارج از كشور برای انجام عمل قلب باز در ایران گفت: این مسئله به دلیل عواملی چون صرفه اقتصادی، صحت و دقت در درمان است و این مسائل مردم كشورهای منطقه را مورد تاثیر قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به درگذشت پودنكی قهرمان كشتی فرنگی قم عنوان كرد: دیروز یكی از سرمایه‌های اجتماعی كشور را به دلیل ابتلا به بیماری از دست دادیم و البته همه مردم سرمایه كشور هستند و باید حفظ شوند.

وی خواستار مشاركت مردم در ترویج فرهنگ سلامت شد و گفت: مشاركت در ترویج سلامت به عنوان مولفه اساسی جامعه از ضروریات است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcaiun6.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما