شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 13375
منبع : قم نیوز
همزمان با هفته سلامت صورت گرفت

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از دفاتر رسانه های استانی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز به مناسبت هفته سلامت از دفاتر برخی رسانه ها و خبرگزاری ها بازدید کرد.
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از دفاتر رسانه های استانی
به گزارش قم نیوز، شمس الدین حجازی امروز به مناسبت هفته سلامت به دفاتر برخی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استانی رفت و با خبرنگاران و سرپرستان این دفاتر دیدار و گفت و گو کرد.

دفتر خبرگزاری فارس در قم نخستین مکانی بود که حجازی به بازدید از آنجا رفت و به گفت‌وگو با مسئولان و خبرنگاران اين خبرگزاري پرداخت.

وي در ادامه در دفتر پايگاه خبري قم نيوز حضور يافت و در جريان فعاليت‌هاي اين رسانه استاني قرار گرفت.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي در ادامه حضور خود در دفاتر رسانه‌ها به دفتر خبرگزاری مهر و روزنامه ۱۹ دی رفت و با مسئولان اين رسانه‌ها به گفت‌وگو نشست.

حجازی در این دیدارها با اشاره به ضرورت انعکاس اخبار مورد نیاز جامعه به ویژه در حوزه سلامت عنوان داشت: رسانه ها و خبرگزاری‌های قم همواره تلاش کرده‌اند نیازهای خبری جامعه را به درستی تامین کرده و در حل مشکلات سهیم باشند.

وی همچنین بر اطلاع رسانی دقیق و صحیح اخبار تاکید کرد و افزود: دشمنان تلاش زیادی برای بدبین کردن مسلمانان منطقه و جهان نسبت به جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند به همین دلیل رسانه‌های داخلی باید سعی کنند علاوه بر انعکاس دقیق اخبار در داخل ایران، تحلیل‌های واقع بینانه و صحیحی از اوضاع بین المللی هم برای ساکنان آن سوی مرزها داشته باشند و به این وسیله در مقابل هجمه‌های بیگانگان ایستادگی کنند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي خاطرنشان کرد: حوزه سلامت و بهداشت عمومی از جمله مباحث مهم و به روز بوده و رسانه‌ها نقشی اساسی در ارتقای سطح بهداشت فردی و اجتماعی دارند و باید وظایف خود را در این عرصه به درستی بشناسند و در راستای تحقق سیاست های کلان کشور بکوشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciwpaz.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما