يکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 1366
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد:

حمایت از قطعه‌سازی خودرو در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: حمایت از قطعه‌سازی خودرو از جمله اولویت برنامه‌های سازمان صنعت و معدن و تجارت قم است.
حمایت از قطعه‌سازی خودرو در قم
به گزارش قم نیوز، محمود سیجانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها بر توسعه و رونق تولید استان و همچنین بازار تولید می‌افزاید.

وی تصریح کرد: با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها مردم با پیشرفت اقتصادی و توسعه صنعتی آشنا می‌شوند ضمن اینکه صنعتگران نیز از طریق ارتباط با یکدیگر تجارب خود را به همدیگر انتقال می‌دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در قم با توسعه قابل توجهی همراه بوده است، بیان داشت: استقبال از نمایشگاه‌هایی که در قم برگزار می‌شود بسیار خوب است و در این خصوص باید فرهنگ سازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های قم برای سرمایه گذاری عنوان کرد: قم در بخش‌های مختلف به خصوص صنعتی به دلیل وجود ظرفیت‌هایی همچون قرار گرفتن در چهار راه مواصلاتی و نزدیکی به پایتخت شرایط لازم برای سرمایه گزاری را دارا است.

سیجانی تصریح کرد: یکی از زمینه‌های لازم برای سرمایه گزاری در قم قطعه سازی خودرو است و بسیاری از قطعه سازان در قم جزء موفق ترین‌ها هستند.

وی ابراز داشت: حمایت از قطعه سازی خودرو از جمله اولویت برنامه‌های سازمان صنعت و معدن و تجارت قم است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.-nzt23nx-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما