سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 14004
در طی همایشی صورت گرفت؛

تجلیل از مربیان برتر سال ۹۱ جمعیت هلال احمر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: عصر دیروز همایش تقدیر از مربیان برتر جمعیت هلال احمر در مرکز امور جوانان با حضور جمع کثیری از مربیان واعضای جوان برگزار گردید.
تجلیل از مربیان برتر سال ۹۱ جمعیت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا ظهیری، مدیر عامل جمعت هلال احمر استان قم در بخشی از سخنان خود در جمع مربیان و اعضای جوان گفت: قدر مسلم لزوم آموزش کمک‌های اولیه و دانستن نحوه انجام کمک‌های اولیه بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا همواره به طور ناگهانی و غیرمنتظره در شرایطی قرار میگیریم که برای کمک به خود یا دیگران به آن نیازمند می‌شویم.

وی گفت: در راستای هدف مهم و اساسی جمعیت، که همان آموزش های امدادی و تخصصی است مربیان موظفند تا فضاهای لازم جهت آموزش کلیه افراد را در محله – تکایا و مساجد فراهم نمایند.

وی افزود: از کلیه تلاش گران در این عرصه انتظار داریم در بحث آموزش های امدادی چه از نظر وسعت و چه از منظر عمق، با قوت و شدت وارده شده تا به شعار هر خانواده یک امدادگر نزدیک شویم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: رسالت و جوهره فعالیت هلال احمر بحث امداد و نجات است و طبق توافقنامه ای که با نیروی انتظامی – مدیریت جمکران – آموزش و پرورش و... منعقد گردیده به کلیه پرسنل این سازمان ها آموزش های تکمیلی و تخصصی داده می‌شود.

لازم به ذکر است در پایان این گردهمایی به مربیان برتر هدایای نفیس اهدا گردید.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci5uaz.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما