شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 14152
دبیر هیئت والیبال قم:

تلاش هیئت والیبال، حضور مقتدرانه قم در لیگ دسته اول است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تمام تلاش ما این است که امسال نماینده قم قوی‌تر از فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور یابد.
تلاش هیئت والیبال، حضور مقتدرانه قم در لیگ دسته اول است
به گزارش قم نیوز، سیدجواد حسینی‌نژاد اظهار کرد: تیم سفیر کارهای آماده سازی مقدماتی خود را برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آغاز کرده است و از اوایل تیرماه جدی‌تر وارد تمرینات می‌شود تا با بهترین وضعیت در لیگ حضور ‌یابد. ‌
 
وی ابراز داشت: خوشبختانه مسئولان سفیر قم که در فصل قبل در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان نمایندگان بسیار خوبی برای والیبال قم بوده‌اند امسال نیز به والیبال نگاه خوبی دارند و قطعا این حمایت‌ها تدوام خواهد داشت.
 
حسینی‌نژاد افزود: بعد از تلاش‌های بسیار زیادی که در طول یک فصل بسیار فشرده و سنگین برای حضور موفق تیم سفیر قم به مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشتیم، امروز موضوع مهم والیبال قم فراهم کردن بهترین شرایط برای حضوری موفق در فصل جدید این رقابت‌ها است.
 
وی اظهار داشت: حضور در مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور باید منسجم‌تر باشد زیرا می‌توان با تلاش و غیرت یک تیم همدل را تشکیل داد و حتی برای راهیابی به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مدعی بود.
 
دبیر هیئت والیبال استان قم خاطرنشان کرد: قطعا باید تیمی را آماده حضور در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور کنیم که بتواند از اعتبار والیبال قم دفاع کند و تیمی باشد که مردم و علاقمندان بی‌شمار والیبال در قم در تمام بازی‌ها با دلبستگی از آن حمایت کنند.
 
وی بیان داشت: مسلما حضور در مسابقات لیگ برای ورزش قم و به خصوص رشته والیبال اثرات بسیار مفیدی به دنبال خواهد داشت که یکی از نمونه‌‌های آن شناساندن توانمندی‌های جوانان شایسته والیبال قم به سایر استان‌های کشور است.
 
حسینی‌نژاد یادآور شد: وقتی والیبالیست‌های شایسته قمی این توانمندی را دارند که با اقتدار قهرمانی در لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کنند و از همه مهم‌تر اینکه یکی از چهره‌های شاخص والیبال قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان انتخاب شود،‌ گویای این مهم است که حضور در لیگ می‌تواند برای قم اثرات خوبی به دنبال داشته باشد.
 
تیم والیبال سفیر قم در سال 1391 در رقابت‌های رده سنی جوانان قهرمان مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شد و در رده سنی بزرگسالان نیز در نهایت به مقام نهم دست یافت تا از نیمه دوم سال جاری وارد فصل جدید این مسابقات شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccisqs.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما