شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 14158
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

شهرداری قم بعنوان شهرداری برتر در کشور برگزیده شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از انتخاب شهرداری قم بعنوان شهرداری برتر در نمایشگاه عمران شهری در بین کلانشهرهای کشور و مراکز استانها خبر داد.
شهرداری قم
شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برگزاری بیستمین نشست معاونین و کارشناسان فنی و عمرانی شهرداری کلانشهرها و مراکز استانها در تهران و همچنین برگزاری نمایشگاه عمران شهری در حاشیه این نشست،شهرداری قم موفق به کسب رتبه برتر این نمایشگاه در بین شهرداری کلانشهرهای کشور و مراکز استانها شد.
 
وی افزود:این نمایشگاه به مدت 3روز در اواسط خردادماه جاری در دانشگاه تهران برگزار شد و شهرداری کلانشهر قم با حضوری فعال و پررنگ توانست رتبه نخست این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.
 
بهشتی افزود: در این نمایشگاه کلیه عملکردهای فنی و عمرانی و پروژه های شاخص در دست اجرای شهرداری قم نظیر پروژه های طراحی و ساخت تونل غدیر و سه سطحه9دی،تقاطع غیر همسطح بلوار جمهوری اسلامی،بلوار پیامبر اعظم(حرم –جمکران)؛احداث و تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری قم،میدان بزرگ امام خمینی،مترو و منوریل به نحو جامع و کامل معرفی و به بازدید کنندگان از نمایشگاه ارائه شد.
 
وی اذعان داشت: این نمایشگاه با استقبال خوب صاحبنظران،پیمانکاران،دانشجویان رشته های فنی و عمرانی و بسیاری از هم میهنان مواجه شد و شهرداری قم توانست در خصوص معرفی وجهه شهر قم به صاحبنظران،پیمانکاران و دانشجویان موفق عمل نماید.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcivzaz.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما