سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 1427
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

احساس نگرانی از فضای اجتماعی قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اکنون احساس نگرانی از فضای اجتماعی قم نمی‌کنیم و شرایط شهر به طور نسبی مطلوب است.
احساس نگرانی از فضای اجتماعی قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلی امروز با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در استان قم اظهار کرد: خوشبختانه استان قم از نظر عفاف و حجاب دارای شرایط مطلوبی بوده و مشکل عفاف و حجاب در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قم استانی زائرپذیر و مسافرخیز است، گفت: این استان به عنوان پل ارتباطی ۱۷ استان کشور بوده و افراد فراوانی از قم عبور می‌کنند و برخی اوقات شاهد برخی ناهنجاری‌ها در محیط اجتماعی استان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: اکثر چهره‌های ناهنجار، مربوط به زائران و افراد عبوری است.

وی با اشاره به راه‌های برخورد و فرهنگ‌سازی در خصوص عفاف و حجاب گفت: پلاکاردهایی به صورت هشداری در راه‌های ورودی شهر نصب شده تا زائران شرایط انتظامی قم را رعایت کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تعداد قابل ملاحظه‌ای خواهران و برادران انتظامی آموزش‌هایی در زمینه عفاف و حجاب را دریافت کرده‌اند تا به صورت گشت سواره و پیاده در داخل شهر تذکرهای لازم را به افراد دارای ظاهر ناهنجار بدهند.

وی ادامه داد: در بخش دیگر از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده می‌شود و در واقع تعداد قابل توجهی از آنها آماده همکاری با نیروی انتظامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم به شرایط کنونی حاکم بر فضای اجتماعی قم اشاره کرد و گفت: اکنون احساس نگرانی از فضای اجتماعی قم نمی‌کنیم و شرایط شهر به طور نسبی مطلوب است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.0dyiw6djegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما