سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 754
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد:

افتتاح 4 کلانتری در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم از افتتاح چهار کلانتری در راستای اطاعت از امر مقام معظم رهبری خبر داد.
افتتاح 4 کلانتری در شهر قم
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلی در مراسم افتتاحیه کلانتری ۱۳ شهید آیت‌الله سعیدی که صبح امروز در مقر این کلانتری برگزار شده بود، افتتاح هر کلانتری را عاملی بر افزایش امنیت عمومی خواند.

وی در ادامه با اشاره به پوشش‌های منطقه‌ای کلانتری‌ها افزود: افتتاح هر کلانتری موجب ایجاد امنیت در شعاع قابل توجهی از اطراف خود می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه خواسته‌ رهبری از نیروی انتظامی که در سفر سال گذشته‌ ایشان به قم مطرح شد، افزایش توان نظامی و افزایش اقتدار و پوشش‌های امنیتی استان با استفاده از افزایش کلانتری‌ها بود، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، چهار کلانتری در سطح شهر به بهره‌برداری خواهد رسید که یکی از آنها، کلانتری ۱۳ شهید آیت‌الله سعیدی است.

وی با اشاره به قدیمی بودن ساختمان این کلانتری گفت: ساختمان کلانتری متعلق به سال ۱۳۴۴ است اما تمام تلاش لازم برای بازسازی و تغییر کاربری این ساختمان انجام شده است و به خوبی می‌تواند نقش خود در حفظ امنیت جامعه را بر عهده گیرد.

توکلی با بیان اینکه افتتاح یک کلانتری در شهر قائم و یک کلانتری نیز در شهرک قدس، از جمله دیگر برنامه‌های عمرانی نیروی انتظامی استان در هفته‌ ناجا است، افزود: افتتاح هر کلانتری در بحث حفظ امنیت و نظارت بر رفتارهای اجتماعی بسیار موثر است.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر افتتاح کلانتری‌ها در پوشش منطقه‌های استحفاظی، اظهار کرد: افتتاح هر کلانتری به طور خود به خود در پوشش منطقه‌های استحفاظی تاثیر می‌گذارد و امنیت را به شعاع پیرامون خود هدیه می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه تمام کلانتری‌های افتتاح شده به نام شهیدان مزین خواهد بود، گفت: در راستای جلب رضایتمندی مردم، عمده ساختمان‌های نیروی انتظامی با نام شهیدان مزین می‌شود چراکه هر آنچه که در زندگی امروز جامعه‌ اسلامی ایرانی ما وجود دارد، از جمله عزت، امنیت، آرامش و رفاه، ثمره‌ خون عزیزانی است که جان‌ خود را به منظور ماندگاری نظام و انقلاب هدیه کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfxeazuqei.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما