جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 14049
سردار مجتبایی خبر داد:

راه اندازي پليس محله محور در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم از راه اندازي پليس محله محور در استان خبرداد.
راه اندازي پليس محله محور در قم
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: يکي از اقدامات پليس قم در سال ۹۲، که جزو مطالبات مردم نيز بود، راه اندازي پليس محله محور است.

وي ادامه داد: با توجه به سنجش‌ها و تجزيه و تحليل‌هايي که در جرائم انجام شد به اين نتيجه رسيديم که در تعدادي ازمحله‌ها پليس بايد به صورت نزديک تر و در کنار مردم باشد.

فرمانده انتظامي قم افزود: بنابراين تعدادي پايگاه پليس را با محوريت بعضي از محله‌ها ايجاد کرديم که اين باعث مي‌شود ارتباط مردم با پليس نزديک‌تر شود، کاهش فاصله‌ها از بين پليس و مردم باعث مي‌شود که افراد مجرم، متخلف و سودجو نتوانند در محله‌ها مشکلاتي ايجاد کنند.

وی گفت: در همين راستا پايگاه‌هايي در محله‌ها ايجاد شده و پليسي که در اين پايگاه‌ها مستقر مي‌شود بايد بتواند افراد منطقه يا محله، بازاريان و کسبه را بشناسد و آنان نيز پليس را بشناسند تا با اين کار اگر افراد غير و غريبه وارد محله شدند مورد بازخواست قرار گيرند و برخورد لازم و منطقي با آنان صورت بگيرد.

مجتبايي ادامه داد: در واقع ما آنچه که از پليس محله محور انتظار داريم اين است که بتواند يک رابطه نزديک با مردم داشته باشد، اين اقدام مي‌تواند امنيت پايدار و همه جانبه را درمناطقي که بررسي و نيازسنجي شده است فراهم کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchwvnz.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما