دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 11668
سردار مجتبایی:

مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای در دنیاست

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به خصوصیات انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: مردمی بودن انقلاب ما در سراسر دنیا دارای جایگاه ویژه‌ای است.
مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای در دنیاست
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی در مراسم صبحگاه عمومی این فرماندهی که در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر در محل ستاد این فرماندهی برگزار شد با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های به وقوع پیوسته در جهان اظهار داشت‌: انقلاب اسلامی ایران در برخی ویژگی‌ها با انقلاب های دیگر مشترک ولی در برخی از ویژگی ها متفاوت است که در انقلاب های دیگر دیده نمی شود، انقلاب های کارگری با بکارگیری نیروی کار و تجمع های کارگری و انقلاب های فرهنگی با ابزارهای فرهنگی این ویژگی ها را شکل داده اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانست با سه نماد و ویژگی به سرعت پیروز شود و در شعارهای انقلابی نیز ماندگاری داشته و روز به روز عمق و محتوای آن نیز پر رنگ تر شود.

وی افزود: در انقلاب ما اتکا به دین، جوهر و ارزش های دینی در رفتارهای مدیران و آحاد مردم قرار گرفت، رهبری منحصر به فردی که در انقلاب ما وجود داشت، به خوبی با اتکا به پروردگار متعال و با شجاعت تمام توانست در مقابل دشمنانی که قدعلم کرده بودند پیروز شود و بعد از امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری مسئولیت این رهبری را محکم و استوار ادامه داد.

وی ادامه داد: ویژگی بعدی انقلاب اسلامی ایران شرکت تمامی آحاد جامعه در خلق انقلاب و پیروزی آن بود، برخلاف انقلاب های دیگر که گروه خاص یا تعدادی ازقشرهای مشخص انقلاب می کنند، بنابراین دینی بودن، داشتن رهبری الهی و مردمی بودن انقلاب ما امروزه در سراسر دنیا دارای جایگاه ویژه ای است و ما باید در حفظ این انقلاب و رهبری آن بصورت عملی کوشا باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: ما باید مراقب دین و اسلام باشیم و در چارچوب آن عمل کنیم و در عمل اطاعت تام از رهبری انقلاب داشته باشیم و حمایت از مردم و مستضعفین و رعایت منافع آنها مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbw0b8.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما