سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 13445
منبع : قم نیوز

جسم و روح امانتي از سوي پروردگار هستند

قم نيوز : قم نیوز: سردار کاظم مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم در جلسه شوراي هماهنگي بهداشت اظهار داشت : جسم و روح امانتي از سوي پروردگار هستند.
جسم و روح امانتي از سوي پروردگار هستند
به گزارش قم نیوز، فرمانده انتظامي استان قم در اين جلسه که با حضور نمايندگاني از شوراي هماهنگي سپاه علي ابن ابيطالب (ع) استان قم و ارتش استان در سالن جلسات اين فرماندهي برگزار شد، گفت : در بحث بهداشت چه بهداشت روان و چه بهداشت جسم آنچه براي همه انسان ها مهم و ضروري به نظر مي رسد .

سردار مجتبايي ادامه داد : به همين خاطر است که خداوند به انسان امانتي سپرده که همان جسم و روح آدمي است و بايد از آن محفاظت شود و ضرر زدن به آن و عدم نگهداري از آن قابل مواخذه است .

وي افزود : در حقيقت انسان ها به خاطر اينکه بتوانند از جسمشان بعنوان مرکز روح استفاده کنند و وظيفه ذاتي خود را انجام دهند ، موظف به پاسداي از جسمشان در برابر خطرات و تهديدات هستند .

سردار مجتبايي ادامه داد : همه انسان ها خصوصا مسلمانان بر اين امر تاکيد شده اند براي اينکه بتوانند خوب عبادت کنند بايد جسم سالمي داشته باشند و جسم سالم هم زماني عايد مي شود که به خوبي از خطرات و تهديدات حفظ شوند.

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه خاطر نشان کرد : اين مساله بخوبي روشن است که همه انسان ها به خصوص مسلمانان بايستي محافظت کافي را از جسمشان داشته باشند ، البته در نيروهاي مسلح اين موضوع افزون تر مي شود و افزايش پيدا مي کند زيرا نوع ماموريت و مسئوليتي که قانون گذار به آن ها سپرده است ،‌ماموريتي بس خطيرتر ، مهم تر و حساس تر است و نيازمند يک جسم سالمتر است .

سردار مجتبايي با توجه به داشتن جسم سالم در کارکنان نيروهاي مسلح استان ، اضافه کرد : از اين روي تکليف نيروهاي مسلح در ارتباط با پاسداري از جسمشان و سلامت نگهداشتن آن نسبت به ساير افراد يک مسئوليت افزون تر و خطيرتري است که بديهي است به حمايت و هدايت شما در مراکز درمان و بهداشت نيروهاي مسلح نيازمند است .

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه از وحدت و قبول همدلي در بين دستگاههاي مختلف خصوصا در بحث بهداشت و درمان در نيروهاي مسلح سپاسگذاري نمود .

وي گفت : خوشبختانه صميميت و همدلي در بين کارکنان نيروهاي مسلح استان وجود دارد که در راستاي چنين صميميتي مي توانند از معلومات ، افکار و امکانات يکديگر استفاده کنند که اين امر نتيجه ي جزء اين که بتوانند خدمت بيشتري را به جامعه نظامي يا در حقيقت نيروهاي مسلح استان ارائه دهند ،‌ندارد .

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgnt9q.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما