چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 786

یکصد برنامه در هفته نیروی انتظامی در قم اجرا شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم از اجرای بیش از یکصد برنامه طی هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد.
یکصد برنامه در هفته نیروی انتظامی در قم اجرا شد
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی توکلی ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته نیروی انتظامی در کشور و استان قم اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با شعار "‌سهم من در تامین امنیت و آرامش" و در جهت تعامل بیشتر نیروی انتظامی با سایر اقشار اجتماعی جامعه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه نیروی انتظامی تولید امنیت نیست بلکه پاسداری از آن است، یادآور شد: مردم و مسئولین باید برای بهبود وضع امنیت جامعه کمک کنند و این مردم و به ویژه علما هستند که با فرمایشات ارزنده خود امنیت را تولید می‌کنند.

توکلی در ادامه اظهار داشت: مردم ما در یک نظام دینی، باید‌ها و نبایدهایی را رعایت می‌کنند که خروجی آن امنیت است و نیروی انتظامی در جایی که این باید‌ها و نباید‌ها رعایت نمی‌شود، به انجام ماموریت می‌پردازد تا امنیت را برقرار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان قم بیان داشت: طی این هفته بیش از یکصد برنامه در استان اجرا شد که مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفت که یکی از این برنامه‌ها دیدار با علما و استفاده از فرمایشات آنان بود تا آن‌ها را در دستور عمل راهبرد خدمتی خود قرار دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم یادآور شد: ما در یک جامعه دینی زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم بدون استفاده از نظر علما به عنوان متخصصان دین، موفق شویم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcebp8fijh8v.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما