شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 666
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

شهدا سهم‌ خود را در حفظ امنیت پرداخت کرده‌اند‌

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: شهدا و جانبازان سهم خود را در حفظ امنیت اجتماعی پرداخت کرده‌اند.
شهدا سهم‌ خود را در حفظ امنیت پرداخت کرده‌اند‌
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلی در مراسم نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی که صبح امروز در مدرسه شاهد حضرت خدیجه(س) برگزار شد، اظهار کرد: مسیر صحیح و سعادت بشریت، همان مسیری است که شهدا و ایثارگران طی کرده‌اند.

وی حضور در میان فرزندان شهدا را افتخار دانست و افزود: در میان افرادی قرار داریم که پدران آنها مایه فخر جمهوری اسلامی و از خانواده نیروی انتظامی هستند، همچنین افرادی مدیریت این مدرسه را بر عهده دارند که از خانواده‌ شهدا بوده و این مایه‌ مباهات است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه شهدا و ایثارگران سهم خود از ایجاد و حفظ امنیت را انجام داده‌اند، اظهار کرد: «سهم من در امنیت و آرامش است» شعار نیروی انتظامی در هفته‌ ناجا است و این سؤال هیچگاه از شهدا و ایثارگران پرسیده نمی‌شود، چرا که این بزرگواران هر چه داشتند در راه خدا و امنیت تقدیم کردند.

وی در ادامه افزود: باید از خود پرسید ما پس از شهدا برای ایجاد و حفظ امنیت چه کرده‌ایم، شهدا امنیت را به جامعه‌ اسلامی ایرانی هدیه کردند بنابراین پاسداری و نگهبانی از این نعمت الهی وظیفه‌ اقشار مختلف است.

توکلی با اشاره به رنج‌ها و سختی‌های جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که هر روز شهید می‌شوند و دوباره چشم بر این دنیا باز می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع دانش‌آموزی حاضر در مراسم، جمعی شایسته و مقدس است خطاب به آنان گفت: جمع بسیار ارزنده و شایسته‌‌ای دارید که باید قدر آن را بدانید و در پاسخ به این نعمت و شکر خداوند، راه پدران خویش را طی کنید چرا که رضایت خداوند و سعادت انسان‌ها در راهی است که پدران شما آن را طی کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه نظم یک قانون الهی است، آن را زمینه‌ساز رشد و توسعه دانست و گفت: نظم مایه‌ تضمین و سعادت توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

در این مراسم که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان قم، نماینده‌ مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، مسؤلان بنیاد شهید و معاونت سیاسی امنیتی فرماندار برگزار شده بود، از تعدادی از دانش‌آموزان فرزند شهید تقدیر به عمل آمد و به مابقی دانش‌آموزان از طرف نیروی انتظامی استان لوح تقدیر اهدا شد.

در پایان این مراسم، همراه با به صدا درآوردن زنگ انضباط اجتماعی به صورت نمادین از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، از نمایشگاه دانش‌آموزان مدرسه شاهد حضرت خدیجه(س) بازدید شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbu0b0prhb0.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما