پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 14487
شهردار قم:

طرح تفصیلی قم پس از 22 سال آماده شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: بعد از 22 سال طرح تفصيلي شهر قم با پايش كوچه به كوچه آماده شده است و به زودي مراسم رونمايي از آن برگزار خواهد شد.
شهردار قم
شهردار قم
به گزارش قم نيوز، محمد دلبري در مراسم افتتاحيه و بهره برداري از 18 پروژه عمراني منطقه 2 قم كه با حضور استاندار، نمايندگان مردم قم در مجلس و جمعي از معاونين و مديران شهرداري قم برگزار شد با تقدير از همه كاركنان شهرداري كه با تلاش شبانه‌روزي زمينه بهره‌برداري از اين پروژه‌ها را فراهم كردند اظهار داشت: امروز با عنايت خداوند شاهد بهره‌برداري از بخشي از اين پروژه‌ها با عنايت اهل بيت هستيم.

وي گفت: اميدواريم روند پيشرفت و افتتاح پروژه‌هاي عمراني قم كه از چند ماه گذشته شروع شده است با همت كاركنان شهرداري قم و همراهي همه مسئولان به ويژه استاندار و نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ادامه پيدا كند.

شهردار قم در ادامه با بيان اينكه شهر قم روند پيشرفت و آباداني را با سرعت طي مي‌كند ابراز داشت: با وجود همه مسائلي كه در تمام كشور گريبانگير پروژه‌هاي عمراني است با همدلي همه مسئولان استان،‌ توسل به اهل بيت و دعاي مراجع عظام تقليد و عنايت رهبر معظم انقلاب و دولت، از اين هفته شاهد افتتاح پروژه‌هاي عمراني قم يكي از پس از ديگري خواهيم بود.

وي تاكيد كرد:‌ بر خلاف ادعاي برخي از افراد پروژه‌هاي عمراني متوقف نيست و همانطور كه به زيباسازي ظاهري شهر توجه مي‌شود اجرا و بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني به صورت ويژه‌اي مورد توجه است.

دلبري با اشاره به تلاش و كوشش همه كاركنان شهرداري قم در مناطق هشت گانه شهري اظهار داشت: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته مصمم هستيم كه تمام پروژه‌هايي كه براي سال 92 در برنامه بودجه مديريت شهري قم ‌ قرار گرفته بود را در شش ماه نخست سال محقق كنيم و به اتمام برسانيم.

وي با بيان اينكه اتفاقات بزرگي در مديريت شهري قم رخ داده است، خاطرنشان كرد: بعد از 22 سال طرح تفضيلي شهر قم با پايش كوچه به كوچه آماده شده است و به زودي مراسم رونمايي از طرح تفصيلي شهر انجام خواهد شد تا مردم از سردرگمي بيرون بيايند و سرعت كارها افزايش يابد.

شهردار قم همچنين به افتتاح قريب به وقوع بلوار پيامبر اعظم اشاره كرد و گفت: بعد از 18 سال با حمايتي كه دولت‌هاي نهم و دهم و با صدور مجوز فروش اوراق مشاركت، سه ميليون متر مكعب از اراضي را در طول اين پروژه تملك كرديم كه امروز جزو دارايي‌هاي شهرداري به شمار مي‌رود كه اين مهم اتفاق بزرگي در مديريت شهري بود.

وي همچنين با اشاره به پيگيري نمايندگان قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: كمك‌هاي خوبي در بودجه به قم شد از جمله تصويب 500 ميليارد ريال در صحن علني مجلس براي شهر زيارتي قم كه با پيگيري مجدانه نمايندگان استان به انجام رسيد.

دلبري پيگيري وصول مطالبات شهرداري از دولت را نيز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با پيگيري‌هايي كه صورت گرفته دريافت 500 ميليارد ريال طلب شهرداري از دولت در مراحل پاياني قرار دارد.

وي در پايان تاكيد كرد: توسعه و پيشرفت شهر جز در سايه همدلي و همراهي همه مسئولان شهر انجام نخواهد شد كه تاكنون در شهر قم اين امر به خوبي انجام گرفته و اميدواريم در ادامه راه نيز اين همراهي و همدلي وجود داشته باشد.


انتهاي پيام/ 122
https://qomnews.ir/vdcd5o0f.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما