پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 14480
استاندار قم:

کارکرد شهرداری کلانشهر قم در همه امور فراگیر است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: کارکرد شهردار و شهرداری کلانشهر قم کارکردی در همه امور فراگیر است.
کارکرد شهرداری کلانشهر قم در همه امور فراگیر است
به گزارش قم نيوز، كرمرضا پيريايي در مراسم افتتاحيه و بهره برداري از 18 پروژه عمراني منطقه دو قم كه با حضور نمايندگان مردم قم در مجلس، شهردار و جمعي از معاونين و مديران شهرداري قم برگزار شد در سخناني ضمن تبريك اعياد شعبانيه و قدرداني از تلاش‌هاي صورت گرفته در شهرداري قم گفت:‌ كاركرد شهردار و شهرداري كلانشهر قم كاركرد فراگير در همه امور است.

وي با ارزيابي اقدامات صورت گرفته در مديريت شهري قم گفت: شهرداري قم فعاليت‌هاي گذشته را با قوت گذشته و با درصد بالايي در توفيق به پيش مي‌برد كه اين نوع نگاه فراگير بسيار موثر و مثبت است.

استاندار قم در ادامه با بيان اينكه شهردار مستعد و تواناي قم با رويكردي فراگير به همه امور كارهاي گسترده‌اي را مورد تاكيد قرار دارد،‌ خاطرنشان كرد: قم تنها نياز به پروژه‌هاي عمراني، خدماتي و يا فرهنگي صرف ندارد بلكه بايد در قم مجموعه‌اي منسجم از خدمت ارائه شود.

وي با بيان اينكه مديريت در قم بايد حيثيتي باشد تاكيد كرد: مديريتي كه حيثيتي كار كرد به موفقيت مي‌رسد كه در حال حاضر تلاش شهردار كلانشهر قم و شهرداران مناطق اين است كه حيثيتي كار كنند كه مهم بر توفيقات كار مي‌افزايد.

پيريايي با تاكيد بر اينكه هر كدام از شهرداران مناطق قم بخش عمده‌اي از پازل مديريت استان را كه بايد الگوي جهان اسلام باشد را انجام مي‌دهند، ابراز داشت: اين كار به آساني انجام نمي‌شود بلكه نياز به تلاش،‌ همدلي و همكاري دارد.

وي اهميت آمايش سرزمين را متذكر شد و اظهار داشت: مسئله آمايش سرزمين در عملكرد و تصميم گيري مي‌تواند موثر واقع شود كه شهرداران و معاونين آنها بايد سهم خود را در اين عملكرد پيدا كنند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به نقش نمايندگان قم در مجلس در عمراني و آباداني شهر گفت: دريافت طلب 500 ميليارد ريالي شهرداري از دولت با زحمات نمايندگان مجلس در حال تحقق است كه كمك ويژه‌اي به مديريت شهري است.

وي همچنين با اشاره به بهره‌برداري از فاز نخست بلوار پيامبر اعظم(ص) اظهار داشت: اجراي اين پروژه مورد تاكيد مراجع و علما و يكي از نيازهاي شهر مقدس قم بود كه در روزهاي آينده شاهد افتتاح فاز نخست آن خواهيم بود و بقيه پروژه‌ نيز ان‌شاالله با سرعت انجام خواهد شد.

پيريايي در ادامه با اشاره به طرح جامع بخش‌های استان در شورای برنامه‌ریزی تصویب شد گفت: در حال حاضر طرح‌های تفصیلی  شهرهای کوچک استان نیز آماده شده است.

وی همچنین با اشاره به نقش ویژه شهرداری در مباحث فرهنگی اظهار داشت: باید نقش شهرداری‌ها را در مباحث فرهنگی بزرگ کرد به ویژه در شهر مقدس قم که حرم اهل بیت(ع) است.


انتهای پیام/ 122
https://qomnews.ir/vdcgzt9q.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما