پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 14499
به کارگردانی مجید نجاتی:

«هدیه عروسی» به جشنواره فیلم کوتاه سلیمانیه راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه «هدیه عروسی» به کارگردانی مجید نجاتی در جشنواره فیلم کوتاه بررسی مسائل زنان در جهان در سلیمانیه به داوری گذاشته می‌شود.
«هدیه عروسی» به جشنواره فیلم کوتاه سلیمانیه راه یافت
 به گزارش قم نیوز، فیلم کوتاه «هدیه عروسی» به کارگردانی مجید نجاتی که در سال 90 به مدت زمان پنج دقیقه تولید شده است مضمونی اجتماعی دارد و انجمن سینمای جوان تهیه کنندگی آن را انجام داده است.
 
مجید نجاتی تلاش کرده است در مدت زمانی کوتاه بخشی از زندگی یک زن و مشکلات پیش روی او در جامعه را به تصویر بکشد و بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.
 
این فیلم روایت زنی است که در روستا زندگی مشقت‌بار و توام با فقر را می‌گذراند، در این حین از سوی یکی از آشنایان که در شهر زندگی می‌کند به جشن عروسی دعوت می‌شود.
 
دختر بچه این زن روستایی که در همان زمان لباس مناسب ندارد مادر را در اندیشه خرید لباس برای دخترک و هدیه عروسی دچار تردید می‌کند و ...
 
از عوامل این فیلم می‌توان به زهرا نجاتی، سحر ویسنه‌ای به عنوان بازیگر، علیرضا حسن بیگی به عنوان صدابردار و عادل افتخاری به عنوان تدوینگر اشاره کرد.
 
مجید نجاتی هنرمند جوانی است که در بیش از 10 فیلم کوتاه به عنوان صدابردار فیلم‌سازان را یاری کرده است.
 
این هنرمند جوان که در مقطع کارشناسی بازیگری تحصیلات خود را به پایان رسانده است به همکاری با کارگردان سریال هوش سیاه 2 پرداخته و صدابرداری آن را انجام داده است.
 
وی برای نخستین‌ بار است که در جشنواره‌ای بین‌المللی شرکت کرده و در تلاش است نام خود را در کنار دیگر هنرمندان فعال کشورمان در جهان به ثبت برساند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgyt9q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما