يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 14559
به همت شهرداری قم صورت می‌گیرد:

نورافشانی آسمان شهر قم در شب نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از اجرای نورافشانی آسمان شهر قم در شب میلاد فرخنده حضرت مهدی(عج) به همت شهرداری قم خبر داد.
نورافشانی آسمان شهر قم در شب نیمه شعبان
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم، علی حاجی رضا گفت: با انجام موافقت و تأیید شورای تأمین استان و هماهنگی‌های صورت گرفته یکشنبه شب (دوم تیرماه) مصادف با شب پانزدهم شعبان‌المعظم و همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) شاهد نورافشانی آسمان شهر قم خواهیم بود.
 
وی ضمن اشاره به انگیزه شهرداری قم در برگزاری مراسم نورافشانی در سطح محلات شهر قم اظهار داشت: با توجه به دستور شهردار قم مبنی بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان، ما را بر آن داشت تا در مراسم و اعیاد مختلف نسبت به نورافشانی آسمان شهر قم اقدام کنیم.
 
مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری قم در زمینه نورافشانی آسمان شهر، به چندین مناسبت اشاره کرد و اذعان داشت: در شب عید سعید غدیر خم، شب میلاد حضرت معصومه(س)، ولادت باسعادت امام رضا(ع)، رونمایی از ضریح مطهر امام حسین(ع)، عید سعید فطر، ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چندین مناسبت ملی و مذهبی دیگر آسمان شهر قم به همت شهرداری کلانشهر قم نورافشانی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری قم انجام نورافشانی شهر در تمام محلات است و این برنامه تاکنون در بوستان علوی، کوه خضر نبی و بوستان بنیادی، بلوار عماریاسر، بلوار امام موسی صدر، میدان سعیدی، میدان شهید زین‌الدین، میدان مفید، میدان معلم، خیابان توحید و خیابان امامزاده ابراهیم و چند خیابان دیگر انجام شده و در شب ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) دو نقطه دیگر از شهر نورافشانی خواهد شد.
 
حاجی رضا افزود: با توجه به اینکه برنامه نورافشانی آسمان از هر لحاظ عاری از خطر است ولی از شهروندان محترم تقاضامندیم با مسئولان مربوطه در زمان اجرای برنامه مذکور همکاری کرده و برای کم کردن خطر‌های احتمالی از نزدیک شدن به محل پرتاب راکت‌های نور افشانی خودداری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه نور افشانی آسمان شهر قم در ساعت 21 یکشنبه شب دوم تیر ماه جاری در مسجد مقدس جمکران و هسته مرکزی شهر جنب بلوار پیامبر اعظم(ص) ساختمان منطقه هفت شهرداری قم اجرا خواهد شد. حاجی رضا با اشاره به اینکه نورافشانی از روی بام ساختمان‌ها انجام می‌پذیرد گفت: سعی ما این است نورافشانی‌ها به گونه‌ای صورت گیرد که از تمام سطح شهر قابل رویت باشد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdnk0f.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما