پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 1459
لیگ دسته اول والیبال کشور؛

هلال احمر قم از سد هیئت شیروان گذشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال هلال احمر قم در دومین مسابقه خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست هیئت شیروان شد.
هلال احمر قم از سد هیئت شیروان گذشت
به گزارش قم نیوز، دومین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن در قم هلال احمر از سد میهمان خود هیئت شیروان گذشت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال هلال احمر قم و هیئت شیروان در هفته دوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دیداری از گروه دوم در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه حیدریان قم با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال هلال احمر قم بود تا نماینده قم به نخستین پیروزی خود دست یابد.

در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال برگزار شد، امیر صداقت به عنوان ناظر و جواد جاودانی به عنوان داور اول و مرتضی فاخران به عنوان داور دوم، این مسابقه را قضاوت کردند که در نهایت هلال احمر قم موفق شد میهمان خود را با حساب سه بر دو شکست دهد.

این دیدار نخستین مسابقه خانگی تیم والیبال هلال احمر قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با برتری در سه گیم، دو امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

در این مسابقه ابتدا این تیم میهمان یعنی هیئت شیروان بود که در میان ناباوری در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد میزبان خود تیم والیبال هلال احمر قم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.

با این حال گیم دوم این دیدار حکایت دیگری داشت و با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند اما در نهایت این تیم والیبال هلال احمر قم بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شود و این گونه کار به تساوی یک بر یک کشیده شد.

در گیم سوم باز هم این تیم والیبال هیئت شیروان بود که با امتیاز ۲۵ بر ۱۶ موفق به شکست والیبالیست‌های تیم هلال احمر قم شد اما در دو گیم بعدی یعنی گیم‌های سوم و چهارم تیم والیبال هلال احمر قم بازی را در اختیار گرفت و توانست سه بر دو میهمان خود را شکست دهد.

این دیدار در حالی با برتری سه بر دو به سود تیم والیبال هلال احمر قم به پایان رسید که والیبالیست‌های هلال احمر قم در هفته نخست این رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه میهمان تیم والیبال گل گهر سیرجان بودند و در نهایت تن به شکست سه بر صفر دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.mn6k49nyo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

اکا
این ره که تیم والیبال قم با این تیم دربه داغون می رود به ترکستان است با این بازیکنهای ...