شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 2417
با پیروزی در هفته ششم لیگ والیبال؛

هلال احمر قم بخت صعود خود به مرحله دوم را افزایش داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال هلال احمر قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آینده‌سازان قزوین را برد و به صعود امیدوار شد.
هلال احمر قم بخت صعود خود به مرحله دوم را افزایش داد
به گزارش قم نیوز، هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، تیم والیبال هلال احمر قم در خانه تیم آینده‌سازان قزوین موفق شد میزبان خود را با شکست مواجه کند.

در این دیدار که در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد و علاقه‌مندان به والیبال و هواداران تیم والیبال آینده‌سازان قزوین نظاره‌گر آن بودند، شاگردان علیرضا خوشرویی در تیم والیبال هلال احمر قم در جدال با یکی از تیم‌های قوی این گروه به برتری دست یافتند.

در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بود و در بهبود جایگاه نماینده قم در جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور نقش تعیین‌کننده‌‌ای داشت، بازیکنان تیم والیبال هلال احمر قم بازی کاملا برتری نسبت به مهمان خود ارائه کردند و در پایان با نتیجه سه بر یک میزبان خود تیم آینده‌سازان قزوین را از پیش رو برداشتند.

این دیدار که با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حساسیت بسیاری داشت، چهار گیم به طول انجامید که به جز گیم نخست مسابقه، در گیم‌های دوم، سوم و چهارم با برتری تیم هلال احمر قم همراه بود و بازیکنان این تیم با انگیزه فراوان توانستند نخستین بار در خانه حریف طعم پیروزی را بچشند.

در گیم اول این مسابقه والیبالیست‌های تیم آینده‌سازان قزوین در تلاش برای کسب پیروزی در هفته ششم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در جدال نزدیک با هلال احمر قم با حساب ۲۸ بر ۲۶ پیروز شدند تا بازی در ادامه از حرارت و حساسیت بالاتری برخوردار شود.

در گیم دوم نیز بازیکنان تیم هلال احمر قم با انگیزه ظاهر شدند اما تیم آینده‌سازان قزوین نیز همانند گیم قبلی خوب بازی کرد اما در نهایت برنده این گیم در امتیاز ۲۵ مشخص شد و این تیم والیبال هلال احمر قم بود که توانست با حساب ۲۵ بر ۲۱ میزبان خود را برد.

والیبالیست‌های هلال احمر قم که از چهار بازی قبل خود دو پیروزی و دو شکست کسب کرده بودند، در تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی در گیم سوم نیز تلاش زیادی انجام دادند تا به برتری ۲۵ بر ۱۷ دست یافته و با پیروزی ۲۵ بر ۲۱ در گیم چهارم در نهایت نخستین برد خارج از خانه خود در این فصل مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را به دست بیاورند.

تیم والیبال هلال احمر در سومین میهمانی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بابایی قزوین برابر تیم والیبال آینده‌سازان قزوین به میدان رفت و با نتیجه بسیار خوب سه بر یک برابر میزبان خود پیروز شد تا در جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها از پنج مسابقه هشت امتیازی شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.yd0iw6djegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما