پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 14669
با حضور شهردار قم:

کلنگ احداث مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور در قم زده شد

قم نيوز : قم نیوز: کلنگ احداث مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور دیروز به دست محمد دلبری شهردار قم به زمین زده شد.
کلنگ احداث مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور در قم زده شد
به گزترش قم نیوز، این کارخانه قابلیت تولید 240 تن آسفالت را در ساعت دارد و دو عدد سیلوی ذخیره آسفالت گرم نیز که در مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی 200 آسفالت را به مدت 48 ساعت دارند برای آن در نظر گرفته شده است.

شش عدد سیلوی مصالح سرد به ظرفیت 15 متر مکعب و ویبراتور برای دو سیلوی شن، مشعل درایر سه‌گانه سوز (گازوئیل، مازوت و گاز) و سیستم غبارگیر کیسه‌ای مطابق با آخرین استانداردهای زیست محیطی از جمله قابلیت‌های این کارخانه مدرن هستند.

کارخانه آسفالت قم امکان ذخیره‌سازی و استفاده مجدد فیلر استحصالی و فیلر خارجی را نیز داراست و می‌تواند از تراشه آسفالت سرد نیز به عنوان مصالح برای تولید آسفالت جدید استفاده کند.

شهرداری قم به منظور تجهیز هرچه بیشتر این کارخانه امکانات مورد نیاز را از کنسرسیومی آلمانی – سوئیسی خریداری کرده و سیستم اضافه کردن فایبر (قیر پلیمری) را نیز به آن افزوده است؛ کمپرسور هوای این کارخانه نیز به صورت سیستم اسکرو طراحی شده است.

گفتنی است کلان شهرهای تهران و کرج نیز پیش از این چنین کارخانه‌ای را تاسیس کرده بودند اما کارخانه آسفالت قم دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز هست که آن را به مدرن‌ترین کارخانه آسفالت ایران تبدیل می‌کند.


انتهای پیام/ 122
https://qomnews.ir/vdcf1vdy.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما