شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 14726
در سه ماهه اول امسال:

درآمد 75 میلیارد و 600 میلیون تومانی گمرکات قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل گمرکات استان قم از کسب درآمد 75 میلیارد و 600 میلیون تومانی گمرکات استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
درآمد 75 میلیارد و 600 میلیون تومانی گمرکات قم
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری با اشاره به عملکرد گمرکات استان قم طی سه ماهه اول امسال اظهار داشت: در این مدت گمرکات استان موفق به کسب درآمد 75 میلیارد و 600 میلیون تومانی شده است.
 
وی در این خصوص تصریح کرد: از مجموع کل درآمد گمرکات استان قم در اين مدت، درآمد استاني مبلغ 112 ميليون تومان و 6 درصد ماليات بر ارزش افزوده و ساير عوارض مبلغ 16 میلیارد و 800 میلیون تومان وصول شده است.
 
مدیر کل گمرکات استان قم در ادامه با اشاره به عملکرد گمرکات استان در بخش صادرات طی این مدت یادآور شد: همچنین طی مدت سه ماهه اول امسال، مقدار 28 هزار و 694 تن انواع كالا از قبیل کفش و صندل، كتاب، مصنوعات فلزی، مواد و محصولات خوراکی، مصنوعات شيشه‌اي، مواد و مصنوعات پلاستيكي، مواد شوينده و سفيدكننده، البسه و ...  از محل گمرکات استان به سایر استان ها صادر شده است.
 
رشد وزنی 89 درصدی کالاهای صادر شده از گمرکات قم
 
وی ارزش صادرات طی این مدت را 54 ميليون و 287 هزار دلار عنوان کرد و افزود: این مقدار صادرات از لحاظ ارزش 50 درصد و از لحاظ وزنی 89 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
 
ذاکری همچنین با اشاره به کشورهای هدف صادرات استان قم یادآور شد: کالاهای یاد شده به كشورهايي نظير عراق، افغانستان، امارات، ارمنستان، ازبكستان و لبنان صادر شده است.
 
واردات 20 هزار و 956 تن انواع کالا از طریق گمرکات قم به کشور
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد گمرکات استان قم در بخش واردات طی این مدت اظهار داشت: همچنین در مدت یادشده مقدار 20 هزار و 956 تن انواع كالا به ارزش 107ميليون و68 هزار دلار از طريق گمركات استان قم به كشور وارد شده است.
 
مدیر کل گمرکات استان قم یادآور شد: این مقدار واردات در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 13 درصد و از نظر ارزش 9 درصد افزایش داشته است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmaev.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما