چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 15082
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم خبر داد:

توقف خودروی روزه خواران قمی تا انتهای ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: خودروی روزه خواران به پارکینگ منتقل می‌شود و تا انتهای ماه رمضان مسترد نمی شود.
توقف خودروی روزه خواران قمی تا انتهای ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، سرهنگ سید کرم الله حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوه برخورد پلیس راهور با روزه خواران اظهار کرد: در روزهای مبارک رمضان اگر اندک افرادی در داخل خودرو اقدام به روزه خواری کنند، در صورت مشاهده، وسیله نقلیه شان پس از متوقف شدن به پارکینگ منتقل می‌شود و تا انتهای ماه رمضان مسترد نمی شود.
 
حسینی همکاری مردم را با پلیس راهور در ماه رمضان دانست و افزود: پلیس سعی و تلاش دارد که وضعیت رفت و آمد مناسبی را برای شهروندان قمی ایجاد کند، اما رانندگان و سرنشینان خودروها و موتورسواران باید به توصیه‌های پلیس توجه کنند.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به ضرورت عدم واگذاشتن خرید به ساعات پایان روز گفت: شهروندان برای خریدن مایحتاج در ساعاتی که شهر ترافیک کمتری دارد از منزل خارج شوند و این کار را به اوقات پایانی روز و نزدیک اذان مغرب وانگذارند که ترافیک خیابان‌ها پرحجم هست.
 
وی اضافه کرد: شهروندانی هم که نزدیک اذان مغرب به منازلشان برمی گردند، بدون عجله و شتاب حرکت کنند و درصورتی که بعد از افطار قصد استفاده از پارک‌ها و بوستان‌های عمومی را دارند، خودروهای خود را در جایی پارک کنند که موجب انسداد مسیر نشود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf0xdy.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما