چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 15098
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم:

امنیت گردشگران ورودی به قم نتیجه خدمات مناسب نیروی انتظامی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تامین امنیت مناسب گردشگران به قم را نتیجه تلاش‌ها و خدمات قابل توجه نیروی انتظامی دانست.
امنیت گردشگران ورودی به قم نتیجه خدمات مناسب نیروی انتظامی است
 به گزارش قم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی امروز در جلسه‌ای مشترک با سردار کاظم مجتبایی فرمانده کل نیروی انتظامی استان، ضمن قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در راستای امنیت و رفاه حال زایران حرم حضرت معصومه (س) به‌ویژه در ایام نوروز، ایام بزرگداشت 14 و 15 خرداد، نیمه شعبان و فصل تابستان گفت: نیروی انتظامی بازوی اجرایی قوی استان در ارتقاء سطح رضامندی زایران و گردشگران ورودی به استان در تمام ایام سال است.
 
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی تاسیسات اقامتی مسافران در شهر قم گفت: برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با واحدهای متخلف غیر مجاز پاسداری از حقوق و تکریم میهمانان کریمه اهل بیت (س) است و خوشبختانه در سال‌های اخیر این روند با گزارش‌های مردمی، همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیروی انتظامی از رشد خوبی برخوردار بوده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی قم با نیروی انتظامی درخصوص حفظ و حراست از اماکن تاریخی، محوطه‌های باستانی و کشف و ضبط اشیاء تاریخی قاچاق نمونه عملی تعامل خوب و مناسب دو دستگاه است.
 
وی کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر را از معضلات موجود به‌ویژه برای مسافران و زایران ورودی به استان برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی بتوانیم برای رفع این معضل اقدام کنیم.
 
فرمانده کل نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت شناسنامه دار شدن تمام تاسیسات اقامتی استان گفت: با توجه به ورود خیل عظیم مسافران و رسیدگی موثر احقاق حقوق ایشان در مواقع لزوم، تعیین تکلیف تمام واحدهای اقامتی از الویت‌های نیروی انتظامی است.
 
سردار کاظم مجتبایی با اشاره به تلاش مسئولان استان برای ارتقاء سطح رفاه زایران و گردشگران کمبود راه‌های ارتباطی درون شهری، کمبود پارکینگ و فروش تراکم آن از سوی شهرداری و ترافیک روزافزون را از جمله معضلات موجود در سطح استان برشمرد و گفت: نیروی انتظامی ضمن تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و پیشنهاد راهکارها و راه حل‌های عملی و بینابینی تمام تلاش خود را در راستای رفع یا کاهش این معضلات به‌کار گرفته است.
 
وی با ابراز تاسف از اینکه نیروی انتظامی گاهی اوقات در برابر کارهای انجام شده قرار می‌گیرد گفت: این نیرو با ایجاد کمیته‌های فنی پیش کارشناسی، طرح‌ها و پروژه‌های شهری را بررسی می‌کند تا در زمان بهره برداری از نظر مشکلات شهری، اماکن و ترافیک کمترین مشکل را داشته باشند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc4xqs.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما