سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 15274
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم عنوان کرد:

جزء‌خوانی قرآن کریم و اهدای ثواب به 6 هزار شهید قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همزمان با ماه نزول قرآن محافل جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و تقدیم ثواب این قرائت به ارواح مطهر شهدای والامقام استان آغاز شد.
جزء‌خوانی قرآن کریم و اهدای ثواب به 6 هزار شهید قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قم، مهدی پهلوانی افزود: این محافل در شهرک شهدا و در مرکز فرهنگی گلزار شهدای سوم خرداد ویژه خانم‌ها برگزار می‌شود. در این مراسم از 80 پیشتاز قرآنی و 30 نفر از نخبگان قرآنی که در سطح کشور حائز رتبه‌های برتر شدند، دعوت به عمل آمده است.
 
وی ادامه داد: پیشتاز قرآنی جامعه ایثارگری افرادی هستند که طی سال‌های گذشته در مرحله کشوری مسابقات قرآنی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و نخبگان قرآنی نیز فعالان قرآنی هستند که در زمینه‌های هنری فعالیت کرده و در مسابقات قرآنی نیز موفق به کسب رتبه شده‌اند.
 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: علاوه بر این محافل قرآنی مختلفی نیز از سوی جامعه ایثارگری استان در این ایام برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به محفل قرآنی ویژه برادران در شهرک ایثار و ‌محفل قرآنی ویژه خواهران شاهد و ایثارگر در منطقه دو و در شهرک پردیسان اشاره کرد.
 
وی به مسابقه پیامک قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این پیامک برای جامعه ایثارگری استان ارسال شده و هزار و 400 نفر برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی‌ کرده‌اند که روزانه یک سؤال تا پایان ماه مبارک رمضان برای شرکت کنندگان ارسال می‌شود.
 
پهلوانی افزود: این مسابقات سال گذشته به صورت متمرکز انجام شد و امسال برای نخستین بار است که در سطح استان برگزار می‌شود و در پایان به کسانی که به سؤالات پاسخ صحیح داده‌اند به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci5raz.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما