چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 15300
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم خبر داد:

ارزیابی بالغ بر 13 هزار نفر دانش‌آموز قمی در طرح سنجش سلامت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم گفت: تاکنون 13 هزار و 514 نفر مورد ارزیابی اولیه طرح سنجش سلامت بدو ورود به اول دبستان قرار گرفتند.
ارزیابی بالغ بر 13 هزار نفر دانش‌آموز قمی در طرح سنجش سلامت
به گزارش قم نیوز، علیرضا کبیری با اشاره به طرح سنجش سلامت بدو ورود به اول دبستان اظهار کرد: این طرح از اواخر اردیبهشت در استان قم شروع شد و تا نیمه دوم شهریور ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه 10 پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی سلامت در استان وجود دارد گفت: تاکنون 13 هزار و 514 نفر مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند که از این تعداد 10 هزار و 830 نفر به مدارس عادی معرفی شدند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم خاطرنشان کرد: 2 هزار و 684 نفر در ارزیابی اولیه به مرحله تخصصی ارجاع شدند که این افراد مشکوک به مشکل بینایی و شنوایی بوده و در آزمون آمادگی تحصیلی مرحله اول امتیاز لازم را کسب نکردند.
 
وی به والدین توصیه کرد در صورتی که تاکنون برای ثبت‌نام اولیه فرزندانشان اقدام نکردند در اسرع وقت از طریق مدارس برای ثبت‌نام اقدام کرده و با دریافت فرم معرفی‌نامه به پایگاه‌های سلامت مراجعه کنند و عملیات ارزیابی و سنجش سلامت فرزندانشان را تا دستیابی نتیجه پیگیری کنند.
 
کبیری با بیان اینکه بالغ بر 21 هزار و 200 نفر در سال گذشته زیرپوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند گفت: مدیران واحدهای آموزشی بدون شناسنامه سلامت دانش‌آموزان را ثبت‌نام نمی‌کنند.
 
وی یادآور شد: پایگاه‌های سلامت در همه نواحی آموزش و پرورش توزیع شده‌اند و از ساعت هشت تا 12 پذیرای دانش‌آموزان هستند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciupaz.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما