يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 15415
رئیس اداره‌ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد:

احداث 8 مدرسه توسط خیرسازان جدید در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره‌ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: هشت مدرسه توسط خیرسازان جدید در قم احداث می‌شود.
احداث 8 مدرسه توسط خیرسازان جدید در قم
به گزارش قم نیوز،  محسن پورگلیان با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم اظهار کرد: این مجمع یک نهاد خیریه مردمی با ساختار تشکیلاتی هیئت مدیره و هیئت امنا بوده که با حضور معتمدان و مسئولان استان فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز زیر نظر جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در راستای احداث، توسعه و تجهیز مدارس و فضاهای مورد نیاز آموزشی و پرورشی به ارائه خدمت می‌پردازد.
 
رئیس اداره‌ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه طراحی و نظارت مدارس خیری بر عهده اداره ‌کل نوسازی مدارس است عنوان داشت: مجمع برای جذب، هدایت و پشتیبانی خیرین همکاری تنگاتنگی با اداره کل آموزش و پرورش دارد.
 
وی مشارکت در ساخت 84 مدرسه با 858 کلاس، احداث 44 باب نمازخانه در مدارس قدیمی با مساحت 6 هزار و 871 متر مربع زیربنا، اهدای 89 قطعه زمین و خانه مسکونی برای احداث مدرسه را از جمله اقدامات مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم ذکر کرد.
 
پورگلیان عنوان داشت: تاکنون این مجمع توانسته است 9 سالن ورزشی، کتابخانه و کارگاه را احداث کند.
 
وی از احداث هشت مدرسه و یک کانون فرهنگی توسط خیرین خبر داد و افزود: مدرسه راهنمایی دخترانه دکتر مهدی خرمی، دبیرستان دخترانه اسحاق حسینی، دبیرستان عبداللهی‌راد، مدرسه روستای سیرو، مدرسه روستای قمرود، مدرسه ابتدایی مهندس عسگری و مدرسه راهنمایی شهید کاظم خدادادی از جمله مدارسی است که توسط خیران استان قم در حال احداث است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcftjdy.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما