دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 15446
دبير هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان:

ورزشكاران ناشنوا براي قم در مسابقات جهاني افتخارآفرين مي‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبير هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان، بيماران خاص و پيوند اعضاء استان قم از آمادگي ورزشكاران عضو اين هيئت براي افتخارآفريني در مسابقات جهاني خبر داد.
ورزشكاران ناشنوا براي قم در مسابقات جهاني افتخارآفرين مي‌شوند
به گزارش قم نیوز،  سيدوحيد غياثي بیان كرد: سه ورزشكار به نمايندگي از اين هيئت در آستانه اعزام به رقابت‌هاي المپيك تابستاني ناشنوايان و مسابقات جهاني ورزشكاران پيوند اعضاء هستند تا توانمندی‌های ورزشکاران ناشنوای قم را نشان بدهند.
 
وي ادامه داد: قطعا دو كاراته‌كاي اين هيئت با حضور درخشان در رقابت‌های كاراته المپيك تابستاني ناشنوايان و همچنين يك بانوي دووميداني‌كار اين هيئت با موفقيت در مسابقات جهاني پيوند اعضاء، استعداد ورزشكاران ناشنوای قم در هر دو بخش مردان و زنان را به حریفان ثابت مي‌كنند.
 
غياثي با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتسال ناشنوایان بازی‌های آسیا و اقیانوسیه به عنوان آخرين موفقيت ورزشكاران ناشنواي قمي در مسابقات برون مرزي، افزود: کسب موفقیت در رقابت‌های فوتسال این بازی‌ها در مرداد ماه سال قبل با درخشش سعید خلیلی فوتسالیست ناشنوای قمی مهم‌ترین موفقیت ورزش ناشنوایان قم بود.
 
وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تمام توان و امکانات خود را بعد از اين موفقيت مصمم‌تر از گذشته به کار گرفت تا تیم‌‌ها و ورزشکاران ناشنوای استان در مناسب‌ترین شرایط برای کسب موفقیت و مدال عازم رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی شوند.
 
غياثي عنوان داشت: هدف این است که ورزش‌های ناشنوایان از رشته‌های موفق و مدال‌آور استان اعزامی به مسابقات مهم داخلی و برون مرزی سال جاری باشند و در این راه اكنون دو كاراته‌كاي بخش آقايان و يك دووميداني كار بخش بانوان آماده حضور در مسابقات جهاني هستند.
 
وي ادامه داد: بر اساس تقویم فدراسیون جهاني ورزش‌هاي ناشنوايان و بيماران خاص، رقابت‌های المپيك تابستاني ناشنوايان از اول مرداد ماه در صوفيه بلغارستان انجام مي‌شود و مسابقات جهاني ورزشكاران پيوند اعضاء از ششم مرداد در دوربان آفريقاي جنوبي به انجام مي‌رسد.
 
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بيان كرد: آقايان سيدمرتضي جدايي و ميثم اخوان به نمايندگي از قم در رشته كاراته المپيك تابستاني ناشنوايان شركت مي‌كنند و خانم ثريا پارس‌لاري نيز در پرتاب وزنه رشته دو و ميداني با حريفان خود در نوزدهمين دوره بازي‌هاي جهاني ورزشكاران پيوند اعضا در آفريقاي جنوبي به رقابت خواهد پرداخت.
 
وي ياد آور شد: امسال تمام تلاش ما این است که در رقابت‌های مهم برون مرزي و کشوری در رده‌های سنی و رشته‌های مختلف شرکت کنیم و ورزشکاران ناشنوای استان در هر دو بخش مردان و بانوان توانمندی‌های خود را به حریفان ثابت كنند.
 
وی ادامه داد: در واقع هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم برای آینده خود دو هدف مهم در نظر دارد که یکی از آنها موفقیت و کسب مدال از مسابقات برون مرزی توسط چهره‌های مستعد ناشنوا است و دیگری کسب مدال از مسابقات مهم کشوری در رده‌های سنی و رشته‌های مختلف است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmxev.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما