دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 15453
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

آغاز دوره جدید تربیت مربی قرآن از شهریور ماه

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دوره جدید تربیت مربی قرآن کریم از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره باید حداقل مدرک دیپلم داشته باشند.
آغاز دوره جدید تربیت مربی قرآن از شهریور ماه
به گزارش قم نیوز، سید جواد عظیمی با اشاره به برگزاری طرح تربیت مربی قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کریم دارای چند رشته گوناگون مانند تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، تربیت معلم تجوید، تربیت معلم مفاهیم، حفظ است.
 
وی با اشاره به ثبت نام در این دوره بیان کرد: علاقه‌مندانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند باید دارای مدرک دیپلم باشند و سن آنها باید بالای 18 سال باشد.
 
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برای عضویت ابتدا علاقه‌مندان در آزمون ورودی شرکت کرده و البته آزمون ورودی ویژه رشته‌های تربیت معلم روخوانی و روانخوانی است.
 
وی در مورد هدف از برگزاری این دوره تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره تربیت کادر متخصص برای موسسات، مراکز، مساجدی است که درخواست مربی قرآن دارند.
 
عظیمی با اشاره به محل برگزاری این دوره گفت: این دوره‌ها در موسسات زیر پوشش برگزار می‌شود و علاقه‌مندانی که می‌‌خواهند در این طرح شرکت کنند می‌توانند با ما دارالقرآن تماس گرفته و یا به مساجدی که ثبت نام در آنها صورت می‌گیرد مراجعه کنند.
 
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: در این طرح هر دوره حداقل 15 نفر و حداکثر 20 نفر مشارکت می‌کنند و دوره جدید اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود.
 
وی یادآور شد: بر اساس آمارها و تحقیقاتی که صورت 95 درصد از قرآن آموزان به طریق صحیح هم با روخوانی و روانخوانی و تجلیل و مفاهیم قرآنی آشنا شده و استقبال بسیار قابل توجهی برای شرکت در این دوره‌ها صورت می‌گیرد و شرکت کنندگان در این طرح با علاقه‌مندی خاصی در کلاس‌ها حضور یافته و آموزش‌های ارائه شده را فرا می‌گیرند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxknz.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما