دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 15640

دوره تربيت مربی ویژه فعالان قرآنی 150 روستا قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل مؤسسه بوستان قرآن و عترت از برگزاری دوره‌های تربيت مربی ويژه فعالان قرآنی 150 روستای استان قم خبر داد.
دوره تربيت مربی ویژه فعالان قرآنی 150 روستا قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مدير عامل مؤسسه بوستان قرآن و عترت و مؤسسه قرآن و اهل‌ بيت(ع) قم، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، به شرکت 200 نفر در این دوره اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی تربيت مربی برای فعالان قرآنی روستاهای قم از هفته آينده آغاز می‌شود.
 
محمود فخرايی، با بیان اینکه اين دوره تحت نظارت اداره‌كل تبليغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود، افزود: در پايان نيز گواهی‌نامه پايان دوره به شركت‌كنندگان اعطا  و مربيان می‌توانند با اين مدرك دوره‌های قرآنی در روستاهای استان برگزار كنند.
 
وی از فعاليت 30 خانه شهری قرآن در استان قم خبر داد و بيان كرد: خانه‌های شهری قرآن بر اساس قرارداد سازمان تبليغات اسلامی با وزارت كشور راه‌اندازی شده كه كودكان سه سال به بالا را تحت پوشش آموزش دارند.
 
مدير عامل مؤسسه قرآن و اهل‌ بيت(ع)، همچنین به فعاليت 30 بوستان قرآن در استان اشاره کرد و گفت: اين بوستان‌ها آموزش كودكان چهار سال به بالا را بر عهده دارند.
 
فخرایی از برگزاری دوره‌های تربيت مربی قرآن به‌صورت ماهانه در اين دو مؤسسه خبر داد و تصريح كرد: يكی از ديگر برنامه‌های مؤسسه قرآن و عترت، برگزاری اعتكاف رمضانيه با حضور طلاب غيرايرانی و با همكاری جامعة‌المصطفی(ص) بوده است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfxvdy.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما