پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 15664
آیت الله حسینی بوشهری:

جلوه شهر قم در تراز بین‌المللی باشد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با ارزشمند دانستن فعالیت‌های خدماتی، رفاهی و اجرایی شهرداری قم گفت: باید تلاش شود مدل اسلامی شایسته ای از شهر مقدس قم در جهان ارائه گردد.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور
 به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار شهردار قم و هیئت همراه که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: طی سالهای اخیر شاهد تحول عظیمی در چهره شهری شهر مقدس قم هستیم و این مستلزم تلاش همه خدمت‌گزاران شهر کریمه اهل بیت(ع) است.
 
وی افزود: آنچه امروز در ام القری جهان اسلام رخ داده، نتیجه مجاهدت ها و پیاده کردن تجربیات شایسته مدیران شهری است که بی منّت و دریغ آن را به اجرا گذاشته اند و این مهم شایسته و قابل تقدیر است.
 
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: شهر مقدس قم دارای عقب افتادگی های زیادی است که طی سالیان متمادی گذشته به بار نشسته؛ حال این تلاش ها  باید به صورت جدی و مستمر ادامه داشته باشد تا جبران مافات شود.
 
آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: ساخت و ترمیم بافت قدیمی شهر، افزایش فضاهای سبز و گسترش خیابان هایی که سالهای نه چندان دور شاهد تردد درشکه ها بوده است و امروز جوابگوی این حجم تردد وسائط نقیله نمی باشد از جمله وظایف جدی شهرداری قم است که باید به آن پرداخته شود.
 
وی گفت: شهرداری قم باید تلاش کند علاوه بر این حجم کار و تلاش شبانه‌روزی، مدل اسلامی شایسته ای از شهر مقدس قم در جهان ارائه کند.
 
به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به آغاز به کار دوره جدید شورای اسلامی شهر قم، افزود: امید است این شورای جدید و جوان با ایده‌های جدید مایه دلگرمی شهروندان شهر شوند و با همدلی و همراهی شهرداری، گام های ارزشمند دیگری در ساخت و ساز و تحول چهره شهری بردارند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcba0b8.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما