شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 15693
قدیر:

سوء مدیریت و تحریم‌ها حوزه سلامت را دچار آسیب‌ کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با بیان اینکه سوء مدیریت‌ها و تحریم‌های اعمال شده، حوزه سلامت را دچار آسیب‌ کرد گفت: امیدواریم دولت جدید حوزه بهداشت و سلامت کشور را ارتقا دهد.
سوء مدیریت و تحریم‌ها حوزه سلامت را دچار آسیب‌ کرد
به گزارش قم نیوز، دکترمحمدرضا قدیر شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت روز پزشک که بمناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت ابوعلی سینا در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: بدنبال سوء مدیریت‌ها و تحریم‌های اعمال شده، حوزه سلامت آسیب‌های جدی دید که امیدواریم با همدلی در دوره جدید بر این مشکلات ایجاد شده فائق آییم.
 
وی گفت: وزیر بهداشت دولت یازدهم از چهره‌های شاخص علمی و اخلاقی جامعه پزشکی به شمار می‌روند که امیدواریم این جابجایی‌ها که در نظام اسلامی امری طبیعی است، موجب تقویت و ارتقاء حوزه بهداشت و سلامت کشور باشد.
 
قدیر در ادامه با اشاره به عملکرد سازمان نظام پزشکی قم ابراز داشت: این سازمان در طول سال گذشته تفاهم نامه‌های خوبی با ادارات مختلف و نهادهای صنفی منعقد کرده که مهم‌ترین آنها تفاهم با اداره مالیات در راستای پرداخت مالیات پزشکان بوده که شرایطی ایجاد شد تا با رعایت شان پزشکان مراحل اخذ مالیات در سازمان نظام پزشکی طی شود.
 
رئیس سازمان نظام پزشکی قم گفت: جلسات متعددی در راستای اجرای طرح پزشک خانواده در سازمان برگزار شد که البته این طرح به دلیل خام بودن و اصرار سازمان نظام پزشکی استان، در قم اجرا نشد.
 
وی عنوان کرد: بزرگترین مشکل جامعه پزشکی مباحث انتظامی آنها است که با برقراری تعامل مناسب با دادگستری و دادستانی مقرر شد تا پرونده‌های پزشکی به سازمان نظام پزشکی استان ارجاع شود در حالی که در برخی از استانهای دیگر با دستور قاضی پزشک را دستگیر و برای طی مراحل بعدی به دادگاه احضار می‌کنند.
 
قدیر افزود: مقرر شد تا با ارائه آموزش‌های لازم پزشکان عمومی استان نیز بتوانند گواهی فوت صادر کنند.

انتهای پیام/123
 
 
https://qomnews.ir/vdcds90f.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما