دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 15741
با اتمام جدولگذاري و آسفالت كوچه‌ها

آرزوی ساکنان شهرک کوثر كهك به زودی محقق مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مشکلاتی از جنس ناامنی، کوچه‌های پر از چاله، زمستانی باکفپوش گلی، غبار روزانه بر پنجره‌های خانه‌ها، نگرانی از سرقت وسیله نقلیه خودرو و... خواب و خوراک را از ساکنان شهرک کوثر كهك گرفته و طعم تلخ مشکلات را به آنان چشانده است، ولي گويا قرار است اين مشكلات برطرف شود.
آرزوی ساکنان شهرک کوثر كهك به زودی محقق مي‌شود
به گزارش قم‌نیوز، علی قنبری یکی از ساکنان شهرک کوثر با اشاره به مشکلات نبود جدولگذاری و آسفالت اين شهرک اظهار کرد: تنها خیابان بزرگ این شهرک جدولگذاری و آسفالت شده است و برای کوچه های فرعی هیچ اقدامی نشده است.
 
وی با بیان اینکه چندین ماه است مسئولان با وعده های امروز و فردایشان اهالی اين شهرك را كلافه كرده‌اند افزود: مسئولان جز وعده، کار ديگري برای جدولگذاری و آسفالت شهرک کوثر انجام نداده اند و همه کوچه ها نیمه کاره است.
 
ابوالفضل ابراهیمی ديگر شهروند اين شهرك با اشاره به پیگیری های مردم برای حل این مشکل یادآور شد: مسئولان برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت اهالی را این ارگان به آن ارگان می فرستند.
 
حیدر میرجانی از دیگر ساکنان شهرک کوثر نيز با بیان اینکه مسئولان می خواهند کی به داد مردم برسند عنوان کرد: به دلیل نبود آسفالت و کوچه‌های پر از چاله نمی توانیم وسیله نقلیه خود را در داخل کوچه و جلوی درب منزل بگذاریم.
 
وی ادامه داد: کوچه‌های ناصاف شهرک کوثر باعث شده است وسیله نقلیه از مسیر خود خارج شود و به جدول‌ها برخورد كند و در حال حاضر نیمی از جدول‌های این شهرک نیاز به تعمیر دوباره دارد.
 
اینها درد دل‌های ساکنان شهرک کوثر کهک است که خودشان هم نمی دانند چه کسی و چه موقع به این مشکل سروسامان داده می شود.
 
اتمام 50 درصدی کار
 
در این زمینه عضو شورای اسلامی شهر کهک با اشاره به توافق شهرداری کهک و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم براي حل اين مشكل گفت: اداره کل بنیاد مسکن وعده داده است تا پنجم شهریور ماه امسال پیمانکاران خود را برای ادامه و اتمام جدولگذاری و آسفالت شهرک کوثر به کهک اعزام می کند.
 
محمدرضا حاج اسماعیلی از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم به خاطر اتمام 50 درصدی کار جدولگذاری و آسفالت شهرک کوثر تقدیر کرد و افزود: 50 درصد کار باقی مانده جدولگذاری و آسفالت این شهرک 10 روز بیشتر طول نمی کشد.
 
وی خواستار تسریع در کار جدولگذاری و آسفالت شهرک کوثر شد و گفت: قبل از فرارسيدن فصل بارندگی، همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم این شهرک برطرف شود.
 
پيش از اين، وعده مسئولان براي اتمام جدولگذاري و آسفالت اين شهرك به دليل اختلافاتي كه بين شهرداري كهك و اداره كل بنياد مسكن وجود داشت، پي در پي تمديد مي‌شد.
 
مسئولان اداره كل بنياد مسكن عدم واريز اعتبار از سوي شهرداري كهك را بهانه قرار داده بودند، از آن طرف اعضاي شوراي اسلامي شهر و مسئولان شهرداري معتقد بودند كه بر اساس تفاهم نامه‌اي كه بين اين دو نهاد بسته شده، اعتبار اين طرح پس از اتمام آن از سوي اداره كل بنياد مسكن بايد واريز شود.
 
به هر روي ساکنان شهرک کوثر منتظرند تا مسئولان به وعده‌هاي خود عمل كنند و آنها شبی را آسوده با رویای شیرین خانه دارشدن سر بربالین بگذارند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchzqnz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما