پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 160
به مدت دو روز صورت می‌گیرد؛

آغاز مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از آغاز مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم خبر داد.
آغاز مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در قم‌
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش امروز اظهار داشت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از امروز به مدت دو روز میزبانی تیم‌های شرکت کننده در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را برعهده دارد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های شهر ری، قم و تهران به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر قم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و طی آن بازی‌های جذابی را در پیش خواهیم داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در نخستین روز این رقابت‌ها امروز بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قم به مصاف تهران می‌روند و در دیگر دیدار خود مقابل تیم بسکتبال با ویلچر شهر ری صف آرایی خواهند کرد.

وی بیان داشت: رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در چهار گروه مقدمایت برگزار می‌شود و طی آن از هر گروه در پایان مرحله گروهی دو تیم راهی مرحله نهایی می‌شوند که از بین آنها چهره دو تیم صعود کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد.

پیروزمنش با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت‌ها در مهرماه به انجام می‌رسد، گفت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در مسابقات لیگ‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دو نماینده دارد و دیگر نماینده قم در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم با کسب چهار پیروزی، دو باخت و ۱۲ امتیاز بعد از تیم قزل کیش تهران در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستادند و راهی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شدند.

پیروزمنش بیان داشت: سال گذشته میزبان مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول نیز بودیم که رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران «یادواره مرحوم مسعود میرهاشمی» به میزبانی استان قم برگزار شد و طی آن تیم‌های قزل کیش تهران، جانبازان فارس، هیئت خوزستان و ایثار قم برای کسب عناوین اول تا چهارم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در پایان مسابقات این گروه تیم‌های قزل کیش تهران و ایثار قم موفق شدند ضمن برتری بر حریفان و راهیابی به دیدار نهایی جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر سال آینده را نیز کسب کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcakwn6149ni.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما