پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 16022
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه‌های علمیه به دنبال تحقق هدف انبیای الهی هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به دنبال تحقق هدف انبیای الهی هستند، گفت: نظام اسلامی تمکنی بوده است که به برکت خون شهدا، حرکت امام راحل و تلاش مجاهدان به حوزه داده شده است تا به وظیفه خود عمل کند.
حوزه‌های علمیه به دنبال تحقق هدف انبیای الهی هستند
به گزارش قم‌نیوز، قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری از حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان سپاه فرهنگی عظیمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد و اظهار داشت: این سپاه فرهنگی با پشتوانه مردمی در شهرهای مختلف کشور به تربیت سربازان امام زمان(عج) مشغول است.
 
وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران با اتکا به کمک‌های مردمی در پی اجرای احکام الهی در زمین هستند افزود: نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه در هدف که همان اجرای احکام الهی است، مشترک هستند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به دنبال تحقق و تکامل اجرای هدف انبیای الهی هستند گفت: نظام اسلامی تمکنی بوده است که به برکت خون شهدا، حرکت امام راحل و تلاش مجاهدان به حوزه داده شده است تا به وظیفه خود عمل کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی پیامبران را به عنوان الگویی برای زندگی عادی انسان‌ها دانست و افزود: مردم با دیدن زندگی پیامبران این نکته را درمی‌یافتند که می‌توان انسان بود اما در شادی‌ها و غم‌ها زیادی‌روی نکرد، می‌توان انسان بود و از دستورات الهی سرپیچی نکرد.
 
وی افزود: اگر طلاب نیز این رفتار را در عمل نشان دهند، بدون آنکه پیام مستقیمی منتقل کنند، به عنوان الگویی برای زندگی بانوان تبدیل می‌شوند تا سایرین هم به احکام الهی پایبند باشند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: اگر جامعه ببیند زنان شایسته‌ای وجود دارند که در عین دارا بودن صفات جمال و کمال، از عفاف نیز برخوردارند، از آنان الگو می‌گیرد. خداوند می‌خواهد انسان‌ها را به وسیله افرادی از جنس خودشان هدایت کند.
 
وی با اشاره به فرارسیدن ایام آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، این ایام را یادآور ارزش‌های متعالی حوزوی دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا این ارزش‌ها در حوزه‌های علمیه حفظ شوند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه،‌ علم را برای خدا فرا می‌گیرند تصریح کرد: از این رو تلاش‌ها و کوشش‌های آنان ماندگار است و نزد خداوند ماجور خواهد بود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcauwn6.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما